掃呢頁CODE去手機

2019年5月3日 星期五

孖住仔女拍廣告 薛家燕讚囡囡可提名最佳新人 __,薛家燕,

孖住仔女拍廣告薛家燕讚囡囡可提名最佳新人39分鐘前去年5月,薛家燕變身CaptainNancy,一日之間有過百萬點擊!形象正面的家燕姐深受廣告商歡迎, ...


  • 孖住仔女拍廣告 薛家燕讚囡囡可提名最佳新人
  • 39分鐘前






去年5月,薛家燕變身Captain Nancy,一日之間有過百萬點擊!

形象正面的家燕姐深受廣告商歡迎,最新的保險廣告亦找來Captain Nancy及女兒石祐珊拍攝,執導的更是兒子石耀庭(Jackson),三母子為此廣告花了不少心思,家燕姐說:「今次同個女珊珊合作拍呢個廣告幾開心,同埋製作團隊係我仔Jackson,今次佢哋擺咗好多心機喺呢個廣告上,我只係加少少意見,其實我已經放開俾佢哋做,因為我發覺年青人有好多新思維,結合我哋一啲經驗,會做到好傑出嘅作品,珊珊可能有我少少基因所以係演戲方面係唔錯嘅,哈⋯⋯」

拍攝廣告當日,天未亮家燕姐和珊珊已經起身妝扮,一拍就拍到晚上十時,直踩17個鐘,其中一幕更要家燕姐大打出手,打足個幾鐘,真係唔係easy job!

家燕姐話:「攰唔攰?咁就梗係攰不過心裡頭講,唔可以攰,一定要拍到最好為止,所以呢個訪問我要讚吓呢個幕後團隊,包括Jackson同台前、幕後成班工作團隊,仲有囡囡珊珊!頭先我都講笑話佢可以提名最佳新人獎,哈哈⋯⋯」

被媽媽大讚嘅珊珊,尷尬話:「家燕姐太客氣喇!我覺得今次非常困難,因為要好認真去做搞笑嘅戲,呢個我未試過,但成件事好有喜感,希望出嚟大家會鍾意!」


鍾意就快D Share啦!