掃呢頁CODE去手機

2019年5月30日 星期四

港呢啲:關愛座唔坐得?港女斥大叔唔讓座︰企嘅人仲老 __,港女,

關愛座風波沒完沒了?關愛座「批鬥」事件屢見不鮮。近日有乘客搭巴士時見到有大叔使用關愛座,於網上批評他不讓座予老伯,結果被網民「圍攻」。有女乘客星期四( ...


關愛座風波沒完沒了?


關愛座「批鬥」事件屢見不鮮。近日有乘客搭巴士時見到有大叔使用關愛座,於網上批評他不讓座予老伯,結果被網民「圍攻」。

有女乘客星期四(30日)在Facebook群組「巴士的事討論區」上傳相片,只見有大叔坐在巴士的關愛座,正低頭使用手機。她指當時有另一名較年長的伯伯站在後車門旁邊,怒斥大叔自私自利︰「企在門旁的人是更加老…不讓座給老人家的垃圾」、「換轉大家都會老,如果有咁嘅一日大家會點」?

不少網民批評發貼者︰「隔籬仲有咁多位」、「可能佢都需要坐」、「尊重吓人啦」、「坐着的也是老人,而且仲有一個座位,企喺度個人自己唔坐。唔好係唔係都影相,自己用吓個腦先」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!