掃呢頁CODE去手機

2019年5月20日 星期一

【好黑!】張振朗三套擔正劇都中招 做正氣展昭隨時又入雪櫃 __,張振朗,

張振朗又一套擔正劇面臨放入雪櫃。
張振朗早前受「安心偷食」事件影響,擔正主演的劇集《堅離地愛堅離地》被抽起,之前已經傳出張振朗為抽劇嬲爆。而張振朗與黃心穎另一套合作的劇集《牛下女高音》 ...


張振朗早前受「安心偷食」事件影響,擔正主演的劇集《堅離地愛堅離地》被抽起,之前已經傳出張振朗為抽劇嬲爆。而張振朗與黃心穎另一套合作的劇集《牛下女高音》亦已經安排重拍,女主角由江嘉敏頂上。

相關新聞:【情敵定朋友?】姚子羚戀上人夫 「大婆」蔡宛珊17歲入行做模特兒



一波未平,一波又起,今日姚子羚被爆搭上已婚夜店董事Raymond,雖然她在傍晚澄清沒有介入別人婚姻,但形象難免受到影響。



姚子羚17年為劇集《包青天再起風雲》開工,據知她在劇中擔任驗屍官,為包拯妻子,亦是展昭好友。而展昭一角,就是由張振朗飾演。如果無綫今次再為藝人緋聞變陣,張振朗3套擔綱演出的劇集都會遭殃。

相關新聞:【狗仔出更】姚子羚日夜忙拍劇 男友Raymond一支公dry爆四圍蒲



張振朗今日被傳媒問到可擔心會變成第二次黃心穎事件,令劇集推出無期?張振朗今日回覆傳媒說:「暫時冇收到任何消息,等公司安排,謝謝」。



無綫上年舉行《2019無綫節目巡禮》,《包青天再起風雲》就是當中介紹劇集之一。不過據悉無綫沒有打算安排今年播《包青天再起風雲》,因為劇集拍完後賣了給大陸,劇集要等審批完再與香港同步播出。



另外,姚子羚事件另一位女主角,大婆蔡宛珊的「老闆」林盛斌(Bob)今日回覆《蘋果》,表示與蔡宛珊在2015年開始合作,大讚她工作表現專業,但對感情問題不太清楚,Bob說:「我哋2015年合作,安排咗好多工作畀佢,佢表現亦非常好,收入好搵到錢,最近又去ViuTV做主持。平時我同佢講都係工作上嘅嘢,至於感情上,佢應該同先生喺2017年分居,中間嗰啲就唔係太知,冇過問或求證,只係今日見到呢個新聞。」



-----------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



張振朗又一套擔正劇面臨放入雪櫃。 《包青天再起風雲》煞科日,姚子羚放合照到IG。 《包青天再起風雲》煞科日,姚子羚放合照到IG。

鍾意就快D Share啦!