掃呢頁CODE去手機

2019年5月6日 星期一

為健康勤力操肌 馬天佑有成績敢除衫見人 __,馬天佑,

為健康勤力操肌馬天佑有成績敢除衫見人6分鐘前30歲的形象設計師馬天佑(馬友),曾經合作的「客戶」星光熠熠,當中更不乏天王天后,如鄭秀文、周杰倫、蕭亞軒 ...


  • 為健康勤力操肌 馬天佑有成績敢除衫見人
  • 6分鐘前




30歲的形象設計師馬天佑(馬友),曾經合作的「客戶」星光熠熠,當中更不乏天王天后,如鄭秀文、周杰倫、蕭亞軒、蔡依林、衛蘭、容祖兒及蔡卓妍等等,數之不盡,但數年前馬友決定由幕後跳到幕前,唱歌又演戲,去年開始學跳舞,一切由零起步。

最近,馬友不時在IG上載健身短片,本來瘦到見骨的他亦漸見成績,「啲啲咁多腹肌」。馬友接受訪問時笑說:「真係好勤力㗎,以前太瘦真係唔敢除衫影相,而家有少少成績先敢見吓人。」

笑問馬友受了甚麼刺激忽然要練「大隻」?他表示其中一個原因是為了健康,「之前同好多香港人一樣,會話每日都好忙,冇時間去做運動,但係覺得身體係會越嚟越唔好,加上我哋呢行成日會捱夜,做咗運動真係好唔同,唔知點形容,但係真係好咗。」

至於另外一個原因,馬友笑着承認是「好勝」,他笑說:「因為好多朋友估我捱唔到,好似之前學跳舞咁,但我就想做到佢,今次都有呢個元素,不過做運動真係好事,嚟緊幾忙都會keep住做。」


鍾意就快D Share啦!