掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

謝霆鋒:陪兩個仔去玩?謝霆鋒勁風騷抵死神回 __,謝霆鋒,

謝霆鋒今日現身機場,表現風騷!藝人謝霆鋒中午12時出現機場,原來他專程回港一星期,拍攝陳木勝導演的新片《怒火》。雖然坐了幾小時飛機,但未有影響霆鋒心情 ...


謝霆鋒今日現身機場,表現風騷!


藝人謝霆鋒中午12時出現機場,原來他專程回港一星期,拍攝陳木勝導演的新片《怒火》。雖然坐了幾小時飛機,但未有影響霆鋒心情,見到傳媒亦有問有答,心情靚爆。他稱新片預計要拍2至3個月,主要是在香港取景,亦會到澳門拍攝。

講到陳木勝出名多高難度動作?霆鋒謂:「呢個梗有啦。(有冇操定體能去拍?)都有,因需要練啲兵器。(驚唔驚再傷舊患?)正常啦,預咗。」另外,問到兩個兒子是否去了新加坡玩?霆鋒則表示:「之前㗎喇!」問到會否有時間與兒子去玩?他抵死笑謂:「咁玩咗我又話你知咩!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!