網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月18日 星期六

許志安黃心穎偷食:黃心妙帶父母歎韓國菜 網友留言關心黃心穎 __,安仔,許志安,黃心穎,

黃心妙帶父母去食韓國豬骨煲,心情似乎冇再受黃心穎(左圖)嘅事件影響。女星黃心穎自爆出偷食人夫許志安後一直潛水,早前直頭避走美國洛杉磯,遠離是非地重返校 ...


黃心妙帶父母去食韓國豬骨煲,心情似乎冇再受黃心穎(左圖)嘅事件影響。


女星黃心穎自爆出偷食人夫許志安後一直潛水,早前直頭避走美國洛杉磯,遠離是非地重返校園。而心穎家姐黃心妙事件發生以嚟,一直力撐阿妹,仲不惜同網民開火發生罵戰,不過隨住時間過去,佢哋一家人都逐漸走出陰霾。心妙日前仲返咗加拿大溫哥華,呢日佢就晒出同爸爸媽咪一齊食韓國菜嘅合照,留言:「父親大人韓國豬骨煲初體驗😋😋😋」相入面黃爸爸同黃媽媽都笑得好開心,睇嚟心情已經冇再受偷食事件影響,仲有網友留言大讚黃媽媽年輕貌美添!亦有網友留言問心妙幾時會分享吓心穎嘅最新動態,似乎好關心心穎嘅情況。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!