網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月13日 星期一

【私密相不見了】馮盈盈相機被偷: 所有靚相都用呢部機影 __,馮盈盈,

【私密相不見了】馮盈盈相機被偷:所有靚相都用呢部機影15分鐘前馮盈盈向來多事發生,昨日出外吃飯,將車泊在大型商場後,飯後取車時發現相機被偷。雖然相機加 ...


  • 【私密相不見了】馮盈盈相機被偷: 所有靚相都用呢部機影
  • 15分鐘前




馮盈盈向來多事發生,昨日出外吃飯,將車泊在大型商場後,飯後取車時發現相機被偷。雖然相機加鏡頭不過兩萬多元,不過她覺得最珍貴這是男友所送的禮物,還有是兩年來所影嘅靚相,全都出自這部相機,今日跟拍檔麥明詩出發到荷蘭拍新節目《荷蘭好玩》的她,忍唔住在ig大吐苦水。

原來這是她第一次去歐州,但因為唔見相機冇得影靚相。她表示以往去旅行,又或出席所有大型活動,都是這部相機陪住自己,今次卻未能同行。對於今次失竊,她還損失了相機中的相片。她慶幸:「都算是不幸之中大幸,因為前幾日換咗張新記憶卡,同埋都有backup,所以冇乜相外洩。不過睇返cctv,相信嗰兩個賊係慣匪,就算佢哋拎番部相機出嚟,都唔可以姑息。」


鍾意就快D Share啦!