掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

【想搵安德尊籌錢整番好個鼻】仆崩鼻後居新加坡打工收集垃圾 韓君婷:希望觀眾唔好覺得我好慘 __,安德尊,韓君婷,

今次《蓋世寶訪問你》,蓋世寶找來一位很久沒見的好朋友做嘉賓,她就是韓君婷Belinda!原來她們一直有電話聯絡,不過只是沒有出來見面,韓君婷說:「我哋 ...




今次《蓋世寶訪問你》,蓋世寶找來一位很久沒見的好朋友做嘉賓,她就是韓君婷Belinda!原來她們一直有電話聯絡,不過只是沒有出來見面,韓君婷說:「我哋一年淨係聯絡一次,但係喺群組裡面你成日都唔理我囉。」聽到佢咁講,蓋世寶又話:「唔係呀,有好多人都放飛機,搞到我哋啲聚會次次都無影。」究竟係邊個成日放飛機呢,蓋世寶話:「安德尊。好喇,唔好講嗰啲人,我哋開始傾偈。幾年前你開始淡出娛樂圈,喺新加坡生活咗一段時間。」韓君婷:「我喺新加坡嘅工作就好辛苦,我要收集垃圾,但好特別就係我負責收集一啲好貴嘅垃圾,但嗰樣好貴嘅垃圾就好重嘅,每一件都大約二十五公斤重,好標準,因為係工廠嚟嘅,我就要收集十五件,每星期要做四次,四次分別係收同還。」得你一個人?「我同埋另一位幫手,同埋一位司機,司機就要負責看車,另一個就幫我,我都要舉俾佢,佢就負責運上車,因為呢份工作,我就練到一身肌肉。」蓋世寶:「可以唔安排你收垃圾嘛,可以安排其他成員做嘛?至少都搵個男性去做吖。」韓君婷:「但因為要有個信得過嘅人嘛,我係老闆個妹妹,我又擔屎唔偷食,擔金就更加唔夠膽偷食,所以我絕對係信得過嘅人,我阿哥就將呢樣嘢交俾我,因為係工序中最貴嘅一樣嘢。」

近呢幾年,韓君婷回流返香港,還嘗試新工作接觸醫學美容,但因為某啲原因,而家又辭咗醫學美容工作,諗住全力重返娛樂圈!

韓君婷想籌錢整鼻

蓋世寶問:「咁多年以嚟,韓君婷有冇最想澄清嘅事?因為大家睇到新聞,就已經會對嗰個藝人入腦,本身無機會澄清。」韓君婷:「我要先多謝你,我諗好多時啲新聞寫嚟寫去都好似一個框框咁樣,徘徊住一啲唔好嘅嘢,我希望觀眾唔好覺得韓君婷好慘。我好慘呀,我好需要工作,有工作可以搵我。但唔好諗住佢好慘,樣樣事情都唔好,其實我四十幾歲人,如果你將我人生所經歷嗰四件唔好嘅事,集起嚟不停講嘅話,就只會無限loop唔好嘅事,但其實我有好多開心嘅事。澄清嘅就係,希望觀眾唔好淨係睇標題,韓君婷其實除咗之前唔好嘅嘢,但我覺得而家好多嘢都可以改變,就算好似我仆崩鼻咁樣,其實都可以好啲。或者比較近期嘅,因為我都有喺自己社交平台貼文,指出因為意外所以搞成咁,有好多朋友都好好,問我有冇考慮再做手術?有冇搵醫生?之後會點樣?其實暫時客人都覺得我唔錯,覺得我做主持都唔錯,所以我會先專注呢方面。同埋要再做一個手術,會俾人話整容,大多人有唔同嘅諗法,唔能夠逐個人去改變,唔可以令全世界嘅人認同你同一個想法,所以我真係唔會咁傻去做。反而佢哋成日會問我有冇搵到醫生?佢哋都好關心我,又提議台灣、韓國,其實我已經搵到一個美國醫生能夠做到呢個手術。」不過,聽佢講個手術都幾貴,「好貴㗎!」蓋世寶提議搵大王籌錢,韓君婷立即和應,說:「韓君婷整番好個鼻嘅籌款晚會,安德尊做主持!我覺得大家好擔心一啲佢哋唔需要擔心嘅嘢,因為其實坦白講,我做唔做呢個手術都係自己嘅選擇,大家都唔需要太過氣憤,同埋唔好有奇怪眼神,因為其實真係好難受。」

策劃:肥A

攝錄:黃志明、蕭敬漁

化妝:毛毛(嫁妝)




鍾意就快D Share啦!