網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

【恭喜晒】入紙與男友註冊結婚 梁靖琪:婚禮以較低調形式進行 __,梁靖琪,

Toby已經找到她的perfect person。
現年36歲梁靖琪(Toby)早年離婚回復單身後,去年被爆有圈外男友JonSze,事後Toby大方認愛,兩人亦愛得甜蜜,經常拍拖做探訪活動,而一直對婚事 ...


現年36歲梁靖琪(Toby)早年離婚回復單身後,去年被爆有圈外男友Jon Sze,事後Toby大方認愛,兩人亦愛得甜蜜,經常拍拖做探訪活動,而一直對婚事採取順其自然的Toby,今日終於傳出喜訊。



Toby日前與Jon正式入紙排期結婚,根據資料顯示,其男友中文名叫施雋賢,報稱是「Wealth Management Senior Manager(財富管理高級經理)」,雖然兩人年齡相差8年,不過這段姊弟戀修成正果,認真恭喜!



準新娘Toby今日接受《蘋果》訪問,對於被爆入紙與男友註冊結婚,她開心地說:「首先,我很感謝您們對我的關心,我和Jon的感情由相識到現在都很穩定,所以已於去年訂婚,並計劃今年內會註冊結婚,且由於Jon是圈外人希望以較低調形式進行。希望您們會給予我倆摯誠的祝福,多謝您們!」



事實上Toby與Jon拍拖後,發展一直很穩定,去年她接受本報專訪時曾説:「成日話鍾麗緹係我榜樣,佢好相信愛情,唔會因為1次、2次嘅婚姻而影響,但係我o依家信咗主,I want to find perfect person,搵到perfect先再決定,邊有女仔唔想有人錫?不過我而家好開心,冇乜點諗住。」看來Toby已經找到她的perfect person。



【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

5月21日 10am-11pm

玩《MINI GAME大挑戰》

贏取魚鱻森虱目魚精共20份

https://bit.ly/2WigzsG

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9




鍾意就快D Share啦!