掃呢頁CODE去手機

2019年5月9日 星期四

兩個女鬥甫裸照 王敏德搖頭:好辛苦! 娛樂,王敏德,裸照

王敏德顯得好憂心噃~藝人陳百祥(阿叻)及王敏德(Michael)現身粉嶺香港哥爾夫球會參加「盈豐香港女子高爾夫球公開賽頒獎禮」。講到Michael的兩 ...


王敏德顯得好憂心噃~


藝人陳百祥(阿叻)及王敏德(Michael)現身粉嶺香港哥爾夫球會參加「盈豐香港女子高爾夫球公開賽頒獎禮」。講到Michael的兩位千金王曼喜和王麗嘉日前分別「派軍糧」大晒Sexy裸體照,他聞言即時搖搖頭話:「Getting worse and worse(情況愈來愈差),其實係有個內衣品牌邀請影相,呢啲相對男人好,但對爸爸就好辛苦!有朋友拎啲相問我係咪我個女,都好尷尬!」不過Michael都並非不開明:「其實都可接受,都好Proud of大家,咁媽媽都係做Model,佢哋好叻都有去巴黎行騷。(媽媽靚啲定阿女靚啲?)兩個Generation(代)都好靚,因為有Good Gene(好好嘅基因)。」

講到Michael與太太馬詩慧剛過結婚27周年,他笑稱自己做了27年的「Good Man」:「兩個女帶咗我哋去跑馬地請食鐵板燒,我就請咗太太飲汽水。」有送禮物?Michael抵死謂:「太太賺咗錢就會入落我戶口,咁我就畀番佢,哈哈!」即被身旁的阿叻笑話是最差版本:「我老婆畀幾多錢我就得幾多錢!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!