網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月30日 星期四

【江美儀開工集郵】 劉華擸真刀劈 古仔:慢啲手都出事! __,劉德華,劉華,古仔,古天樂,江美儀,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入一票難求嘅劉華演唱會,仲要等大半年先至有得睇,但係佢同古仔(古天樂)嘅新片《掃毒2天地對決》下公月中就 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


一票難求嘅劉華演唱會,仲要等大半年先至有得睇,但係佢同古仔(古天樂)嘅新片《掃毒2天地對決》下公月中就有得睇。今日電影新鮮出爐咗一條making of ,兩人第一日開工已被導演安排拍一場家法侍候嘅重頭戲,喺飾演阿公的鄭則士面前,劉華授命對古仔家法斬手指嚴懲侍候,話晒07年合作過《門徒》,兩人有一定默契,所以好快就完成這場戲份。 不過斬還斬,但斬嗰一刹那也要份外留神;因為真正拍攝時使用真刀,兩人 timing 同角度上面配合都要好準繩,所以戲內戲外都同樣睇得緊張,古仔事後都話:「華哥動作真係好快手敏捷,真係慢啲手都唔得!」

劉華提到自己年青版嘅造型,係時間準備方面花咗唔少心思。華仔搞笑咁話:「我好耐冇駁髪紥辮,梳條辮仔又要唔可以剃鬚,揸埋把刀家法侍候古仔,真係成個武士上身咁!」

華仔和古仔首天開工踩足 12 粒鐘,除了拍攝兩人的戲份外,仲同三哥苗僑偉以及飾演佢妻子嘅江美儀都有羣戲。原本夜靜嘅深夜時分,四人係醫院門外碰頭即吹水互相問候;江美儀因只有一天戲份,難得同時遇上這幾位影帝和視帝,即使受傷瞓擔架,都要馬上跳起來,變身粉絲同三位型男嚟個合照留念:「接呢個戲就是因為知道同呢三位型男同場,呢啲機會唔係隨便擁有。」而甚少拍電影嘅三哥係片場不時有華仔照顧左右,連補妝走位都細心指導,令三哥鬼咁自豪咁講: 「開工有天王係身邊,真係好大福利!」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!