網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月24日 星期五

張彥博:多倫多開騷出事!張彥博瘦咗五磅冇晒肌 __,張彥博,

搞咩瘦咗咁多?藝人張彥博(Bob)早前飛到多倫多開騷,完騷後只有一日時間逗留,佢即刻把握時間周圍去玩。由於早前母親節未能陪媽咪一齊過,所以佢為咗「補飛 ...


搞咩瘦咗咁多?


藝人張彥博(Bob)早前飛到多倫多開騷,完騷後只有一日時間逗留,佢即刻把握時間周圍去玩。由於早前母親節未能陪媽咪一齊過,所以佢為咗「補飛」,專程自備結他去到尼加拉瀑布前,隔空向媽咪獻唱《真的愛你》,認真孝順!不過美中不足之處就係佢身體不適,旅程中屙到七彩:「我喺嗰邊食錯嘢,屙嘔咗好多次,成個人瘦咗四、五磅,但好彩最後個Show都好順利完成。不過個人就削晒,之前練嗰啲肌肉都冇晒,要重新再嚟過!」

Bob亦感謝當地粉絲十分熱情:「冇諗過有機會可以去加拿大唱歌,好多謝Fans又送禮物畀我,又有買我嘅專輯,當日拎畀我簽名,好感動!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!