掃呢頁CODE去手機

2019年5月9日 星期四

梁競徽(前名:梁烈唯):單眼做戲感動全場!梁競徽搞喊攝影師 __,梁烈唯,梁競徽,

得番一隻眼做戲,所有情緒表達都係靠呢隻眼。藝人梁競徽於無綫劇集《鐵探》中飾演谷永正(快活谷)一角,受到不少香港及內地網民大讚,難怪他之前笑言守得雲開見 ...


得番一隻眼做戲,所有情緒表達都係靠呢隻眼。


藝人梁競徽於無綫劇集《鐵探》中飾演谷永正(快活谷)一角,受到不少香港及內地網民大讚,難怪他之前笑言守得雲開見月明。此劇明天便大結局,而劇情亦相當緊張,之前已劇透谷永正被營長陷害,炸至重傷。而他的女友陸蔚喬(蔣祖曼飾)亦被綁着手炸死,情節相當慘情。

而競徽接受東網訪問時,坦言昨晚戴着面罩瞓於醫院的一幕,拍攝時的確令現場人士相當感動,而不少工作人員及攝影師都忍不住喊。只憑「一隻眼」做戲的他,表示這場戲不易做,他謂:「拍時好多人都頂唔順,好傷感,拍呢場戲嘅難度係唔能夠講嘢,唔能夠郁動太多,仲要紮到好實,只得一對眼,好多限制,只可以喺床上面典吓典吓,又講唔到嘢,只能發出好撕裂嘅叫聲!拍時我聽到蔡思貝同袁偉豪啲對白,令個人都好進入狀態,對我情感發揮上好有幫助,所以自己都不由自主地撼落張床度,亦因為戴住面罩,啲眼淚一出都索晒,所以表達上都係一個好大考驗,呢場戲我都好鍾意。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!