掃呢頁CODE去手機

2019年5月20日 星期一

《愛.回家之開心速遞》:「搶仔包」!邱芷微《愛回家》介入龔水戀 __,愛回家,愛.回家,

究竟會唔會成功介入龔水戀?歌手邱芷微(Chelffy)近年憑無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演「賈名媛」一角成功入屋,日前嘅一集,Chelffy更被冠 ...


究竟會唔會成功介入龔水戀?


歌手邱芷微(Chelffy)近年憑無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演「賈名媛」一角成功入屋,日前嘅一集,Chelffy更被冠上「搶仔包」之名介入「龔水戀」中,令觀眾看得肉緊:「感謝觀眾嘅支持,今次嘅角色好有發揮同喜感十足,所以就算個角色本身衰格,大家都睇到好似笑片咁。」又表示全因此劇嘅關係令其社交網的粉絲增加不少。

Chelffy又指其中有網民留言叫她可行性感路線,殺出一條血路:「我認為觀眾覺得女藝人一定要行性感,經常露個胸出嚟就上到位嘅諗法要調整。首先我唔反對行性感呢個行為,因為我都會因應角色及劇情需要而作出性感演出。不過我認為藝人自身嘅實力先係最重要,演藝路先會更長。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!