網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月27日 星期一

【曾跟冼灝英學泰拳半年】蓋世寶認貪靚放棄 : 人得一對腳 我唔想唔靚 __,蓋世寶,

【曾跟冼灝英學泰拳半年】蓋世寶認貪靚放棄:人得一對腳我唔想唔靚25分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入蓋世寶跟甄詠珊今日以嘉賓身份出 ...


  • 【曾跟冼灝英學泰拳半年】蓋世寶認貪靚放棄 : 人得一對腳 我唔想唔靚
  • 25分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




蓋世寶跟甄詠珊今日以嘉賓身份出席MAS FIGHT香港站記者會,由外地度假回來的蓋世寶更曬得一身古銅色,充滿陽光氣息。原來她十多年前跟冼灝英學過泰拳,不過上堂半年,她就因為貪靚自動放棄。

她說:「我本身對好多運動都好有興趣,所以當年先搵冼師父教泰拳,學咗一陣,我又去咗學社交舞,即係拉丁舞,我對跳舞興趣大好多,所以就專注去跳舞,一個人得兩條腿,唔可以做咁多嘢,況且打泰拳唔着鞋,成日要赤腳,女人始終貪靚,打拳好容易整傷腳,所以都係揀咗跳舞。」其實蓋世寶充滿運動世胞,除現在自我增值學SEXY CHAIR,Viu TV有意再找她參加第三季真人騷節目打MMA,蓋世寶表示很有興趣,她指之前因有合約在身,未能參加前兩季比賽。若果ViuTV再搞第三季,她一定會參加。

曬得一身健康膚色的蓋世寶,剛從外地度假回港。

甄詠珊對很注意健康,曾經玩泰拳減磅成功。

蓋世寶站在黑人拳手隔離,表情夠晒鬼馬。

由於今日落大雨,大家要擔遮影大合照。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!