掃呢頁CODE去手機

2019年5月11日 星期六

【侵侵有難 】金像導演米高摩亞送大禮 拆開特朗普「偽人」面具 __,特朗普,

中美貿易戰第一日談判無進展,侵侵(美國總統特朗普)即刻做嘢,上調2000億美元(約1.57萬億港元)中國貨嘅關稅,夾啱時間全球最賣座紀錄片導演Mich ...




中美貿易戰第一日談判無進展,侵侵(美國總統特朗普)即刻做嘢,上調2000億美元(約1.57萬億港元)中國貨嘅關稅,夾啱時間全球最賣座紀錄片導演Michael Moore(米高摩亞),即係2004年以《華氏9/11》追擊當時總統小布殊,而獲康城影展金棕櫚獎嗰一位,就推出《華氏11/9》(Fahrenheit 11/9),以嘻笑方式冷嘲熱諷當今美國總統特朗普。

九一一反轉是一一九,亦即是特朗普就職總統之日,Michael Moore今次探究國家病因,直視民主體制裏的腐敗,官僚點樣踐踏草根,點樣導致鉛水危機,槍械管制問題令人心惶惶,一群學生選擇站出來為自己發聲。無人係孤島,唔好問喪鐘為誰而鳴,時勢變壞,向強權說不,係每個人的嘅責任。電影中記錄了近年於美國發生的重大事件,導演會係片中同觀眾一一拆解背後嘅官僚陰謀同埋串連,甚至玩大到推侵侵特朗普上另一寶座 ── 「金草莓獎 (Razzie Award)」最差男主角,而佢位夫人梅拉尼婭(Melania Trump)都有份角逐「最差女配角」,可惜最終敗係同片勁敵--白宮高級顧問康韋手上!

5月14日起正式實施會員免費訂閱制

立即登記免費訂閱

【免費訂閱】5月14日起想睇盡壹週刊?立即登記成為壹會員!

登記連結:http://bit.ly/2GWUXgF

【逐步教學】教你登記壹會員 壹個戶口睇盡「蘋果動新聞」「壹週刊」全部精彩內容

教學連結:http://bit.ly/2XV1LRn


鍾意就快D Share啦!