掃呢頁CODE去手機

2019年5月22日 星期三

【六合彩之女打拳賽】周嘉莉孖柏檔拜師落場比賽:要做心理輔導 __,六合彩,周嘉莉,

【六合彩之女打拳賽】周嘉莉孖柏檔拜師落場比賽:要做心理輔導9分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入被網友稱為「六合彩之女」的周嘉莉,近 ...


  • 【六合彩之女打拳賽】周嘉莉孖柏檔拜師落場比賽:要做心理輔導
  • 9分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


被網友稱為「六合彩之女」的周嘉莉,近日跟好柏檔葉芷如齊齊拜師雷嘉碧Lena學打泰拳。雷嘉碧來頭不少,過去參加過不少職業賽事,也是首位攞正牌的中國女性泰拳拳証,參加過逾百場職業賽事。由於策劃過不少國際賽事,一心推廣這項運動,在業界被受尊重。

現身兼數職的周嘉莉說:「我哋早排同Lena合作,佢覺得我同芷如都係勤力嘅女仔。如果要學打泰拳,絕對唔會偷懶,加上我哋合作時,大家開始對呢樣運動有興趣,所以佢先肯收我哋做徒弟。」拍檔葉芷如從小習武,有功夫底,周嘉莉知道自己要比其他人用多啲時間練習,她說:「所以Lena同芷如會積極幫我操練,如果我哋有成績,到時或者會報名落場比賽。 」

周嘉莉自言很佩服雷嘉碧,因為身為女人打拳賽,實在不容易,尤其是Lena曾患過子宮頸癌。她說:「Lena一直打西洋拳,發現有病後,用咗一年時間醫治,之後改練泰拳,又再做到成績。我都問定Lena,佢話女人打拳,真係好多嘢要顧忌,譬如唔好諗住一味要靚樣,同埋打打吓啲衫又會走位,所以心理質素好重要,我笑話咁真係要做心理轉導先。我聽過Lena講,為咗要練體能同減磅,佢哋甚至會喺桑拿房打手靶,所以真係要好有毅力。」如果操到夠實力,周嘉莉都希望可以跟葉芷如落場試吓。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!