掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

張栢芝:風雨不改!張栢芝每朝食黑色「仙丹」養生 __,張栢芝,

到底張栢芝食嘅呢粒係咩呢?女星張栢芝日前踏入39歲,但係保養得宜嘅佢依然少女味十足,皮膚同身形同廿歲冇咩分別!今日佢就拍片同大家分享養生貼士,片入面見 ...


到底張栢芝食嘅呢粒係咩呢?


女星張栢芝日前踏入39歲,但係保養得宜嘅佢依然少女味十足,皮膚同身形同廿歲冇咩分別!今日佢就拍片同大家分享養生貼士,片入面見佢拎住一大粒黑色嘅丸擺入口咬,再飲水送服,唔通女神係要靠食仙丹嚟Keep住青春?原來呢粒「仙丹」係用黑芝麻搓成,栢芝留言:「早上空肚服食的黑芝麻,風雨不改不過好飽好大粒,為了自己的身體繼續加油💪」片入面見到素顏出鏡嘅栢芝雖然有少少雀斑,但皮膚白滑,冇化妝都咁精神,唔知呢粒黑芝麻波有冇幫到手呢?

此外,栢芝仲分享咗大仔同二仔嘅背影照,相入面見到兩兄弟拎住一袋二袋,栢芝寫上:「幫手做家務,功成身退」,仲話「好Man的背影,多謝您的付出和愛!Forever Friends」睇嚟兩個仔大個識得幫輕媽咪,栢芝湊小王子就冇咁辛苦喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!