網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月2日 星期四

崔始源晒廣東話撩粉絲「抄牌」 __,崔始源,

崔始源來港,執正靚仔樣會粉絲。
崔始源晒廣東話撩粉絲「抄牌」韓國人氣男團SuperJunior(SJ)成員崔始源昨日來港,下午出席護膚品牌活動,逾千粉絲圍觀,他用廣東話跟粉絲打招呼: ...


崔始源晒廣東話撩粉絲「抄牌」

韓國人氣男團Super Junior(SJ)成員崔始源昨日來港,下午出席護膚品牌活動,逾千粉絲圍觀,他用廣東話跟粉絲打招呼:「好耐冇見,我係崔始源!」又用廣東話抄粉絲牌:「有冇掛住我?我好掛住你哋,今晚得唔得閒?電話號碼!」

最近他忙於拍電視劇《各位國民》,今晚便飛返韓國繼續拍攝,劇中他與女主角閃婚,問到現實中會否閃婚?他笑言:「電視劇裏面可能發展得好快,其實唔係咁容易。」

談到隊友圭賢快將退伍,崔始源表示他們未有具體計劃去迎接圭賢,不過組合很久沒有齊人活動,望快些出碟跟大家見面,問到SJ會否計劃齊人來港開騷?他說舉行《SUPER SHOW 8》的巡唱,一定會來香港。

抵港時,掹住車門玩自拍!
  • 抵港時,掹住車門玩自拍!
崔始源用廣東話風騷抄粉絲牌。

  • 崔始源用廣東話風騷抄粉絲牌。



鍾意就快D Share啦!