網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月16日 星期四

孫慧雪:年半冇拍劇!孫慧雪派心心叫粉絲等下 __,孫慧雪,

各位FANS等下喇!藝人孫慧雪(雪雪)雖然已成為人母,不過魅力依然不減,唔少粉絲都想睇多啲佢幕前演出,仲不時留言問佢幾時有劇上添!呢日雪雪喺網上晒出一 ...


各位FANS等下喇!


藝人孫慧雪(雪雪)雖然已成為人母,不過魅力依然不減,唔少粉絲都想睇多啲佢幕前演出,仲不時留言問佢幾時有劇上添!呢日雪雪喺網上晒出一張自拍向網民派心照,仲話自己嚟緊有好多計劃,相信大家會睇到佢嘅演出:「好多朋友都以為我已經無拍劇,成日問我幾時復出?其實係之前生bb時休息咗差唔多年半,之後即刻有努力追番進度,今日喺度點算,其實應該有2套電視劇集、1套網大電影、2套微電影、2條短片、一本散文集、2首歌仲未出街,大家請耐心等待,而我會繼續努力!」嘩!雪雪歌、影、視都有計劃,真係好搏命喎!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!