網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月17日 星期五

去年神秘為老公生了前世情人 李妮呷醋:我即刻失戀 __,李妮,

亞姐李妮去年低調做了媽咪。
現年45歲、94年亞姐冠軍李妮,當選後做了一陣子藝員,馬上獲幸運之神眷顧,嫁得筍盤富商老公陳國泰,對方是美籍華裔,她婚後即息影,過着少奶奶生活,經常夫 ...


現年45歲、94年亞姐冠軍李妮,當選後做了一陣子藝員,馬上獲幸運之神眷顧,嫁得筍盤富商老公陳國泰,對方是美籍華裔,她婚後即息影,過着少奶奶生活,經常夫唱婦隨周圍飛,她也學做生意,曾做博愛醫院副主席,以及海南省港區政協委員。



李妮婚後貼身照顧老公,兩夫妻都愛小孩,努力造人下去年終如願,李妮婚後生活,配合有米老公,非常低調,過去一年「神隱」,原來去年中在美國誕下囡囡Phyllis,李妮升呢做了媽咪,更以家庭為首,囡囡本月底便1歲生日,李妮近日向友人表示有意追仔,以湊成「好」字。



李妮甚少在社交網分享夫丈及囡囡Phyllis的照片,《蘋果》收到多張兩母女的相片,其中一張相,Phyllis似是初生BB,李妮小心地抱着她,母愛氾濫,眼裏充滿愛意。這張相似是剛生完囡囡,她在社交網報喜,下面還留言:「謝謝大家,母女平安,爸爸快樂,感謝親朋友們的祝福。」



《蘋果》昨日致電神秘升呢為人母的李妮,她說:「屋企多咗囡囡,係好開心嘅一件事,係天賜禮物,我哋婚後一直都想有,囡囡雖然遲來,但我又卸任咗博愛醫院副主席,時間多咗都好合時。」李妮去年為何選擇在美國產女?她說:「我哋嗰邊有屋,同埋美國生BB醫院好好,佢一生完就將BB畀番媽咪親手照顧,BB未有一刻離開過我,我哋好close,我坐月時都請咗一個陪月姐姐幫手,坐完月先返嚟。」李妮有女萬事足,囡囡生得跟爸爸餅印一樣,但由於囡囡被指是老公的前世情人,李妮扮呷醋:「佢一出世,我就失戀。」李妮打算再努力追仔,也為自己生一個前世情人:「追到梗係想追,我想囡囡多個伴,最好一至兩個。」李妮生女消息未有張揚,她說:「我想三個人低調過幸福生活,慢慢享受。」李妮每天盡量親手照顧Phyllis,不放心交給工人。







-----------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW



--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



---------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》

Let’s Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



亞姐李妮去年低調做了媽咪。 李妮抱着愛女Phyllis,母女對望。 李妮抱着愛女Phyllis,母女對望。
李妮親力親為湊女,好熟手。

李妮親力親為湊女,好熟手。
李妮想女兒低調成長。

李妮想女兒低調成長。
李妮(左二)日前拉頭馬。

李妮(左二)日前拉頭馬。
李妮現在是海南省港區政協委員。

李妮現在是海南省港區政協委員。
李妮是94年亞姐冠軍。(資料圖片)

李妮是94年亞姐冠軍。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!