掃呢頁CODE去手機

2019年5月26日 星期日

張敬軒:自嘲老嘢!張敬軒變身火龍果宣布退出樂壇 __,張敬軒,

好彩係「火龍果」啫!於澳門舉行《HinSideOut2019張敬軒演唱會》的張敬軒(軒仔),中段以水松木套裝登場,唱至《靈魂相認》期間,一度投入到跪地 ...


好彩係「火龍果」啫!


於澳門舉行《HinSideOut 2019 張敬軒演唱會 》的張敬軒(軒仔),中段以水松木套裝登場,唱至《靈魂相認》期間,一度投入到跪地演唱,起身一刻大叫爆褲:「我諗我真係肥咗,我跪爛咗條褲呀!Oh Shit!」原來左膝位置爆開,幸好未釀成走光,但都叫軒仔捏一把汗,自幽一默說:「反正牛仔褲都會爛㗎呢套衫啲Fans話似恐龍、糭葉,依家我就好似一隻糯米雞咁!」大放笑彈!

軒仔特意為澳門站加插新元素,除了演唱新歌《空手而回》之外,更設計兩套新歌衫,分別是黑帽配背後印有花卉圖案的黑色長褸,以及為首次登上大舞台的「火龍果」,度身訂造的螢光黃色套裝配粉紫色爆炸頭。「火龍果」於Encore環節驚喜現身,全場Fans即時企身歡迎起哄,氣氛高漲!全程扭腰、趷籮的「火龍果」High爆同Dancers跳舞,唱出《Crazy in Love》、韓文歌《No Body》及惡搞好友容祖兒新歌《Pretty Crazy》的《Pretty Hungry》,相當抵死!唱至尾聲時「火龍果」向Fans大派禮物,出盡「奶力」瞄準台下Fans掟火龍果,又嘲笑「分身」張敬軒:「我係咪靈活過嗰個老嘢張敬軒呢?」全場再次爆笑!

同時有Fans高呼召喚「降兩度」,「火龍果」聞言笑爆說:「啱㗎嗌大聲啲,大聲啲可以歡送佢!尋晚有Fans問我呢度(Pat Pat)係咪真,珍珠都冇咁真呀!要唔要搵個人上嚟摸吓?你就想!我好忙,今晚冇帶祖兒姐(容祖兒)嗰個假髮,所以求其拎住佢(降兩度)嗰『大波頭』嚟戴住先!」續搞笑話聽到有Fans大讚自己好靚:「大家要去驗眼!我今朝都畀自己嚇醒,靚係太片面,索都太『渣』,我呢啲叫高雅,特別係加上呢個『大波頭』好似蔡琴!」不過話口未完「火龍果」突然冇預警之下宣布退出樂壇:「今晚係我告別樂壇之作。」然後向四面Fans鞠躬致謝。最後,軒仔兩度Encore,以經典作《My Way》為總結,結束澳門站演唱會。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!