網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

想搵靈魂伴侶 __,

栢芝2006年與霆鋒結婚,誕下兩子,可惜在2011年離婚。資料圖片
張栢芝2006年與謝霆鋒結婚,誕下兩個可愛囝囝,2011年宣告離婚,對於家庭,栢芝也自有一套看法:「家庭對我嚟講,唔係分裂定合埋,係愛,可以有機會去為 ...


張栢芝2006年與謝霆鋒結婚,誕下兩個可愛囝囝,2011年宣告離婚,對於家庭,栢芝也自有一套看法:「家庭對我嚟講,唔係分裂定合埋,係愛,可以有機會去為你愛嘅人犧牲係好大福氣。冇話單唔單親呢個問題,呢啲係藉口,好似我爸爸媽媽離婚,我都係單親嘅母親。深刻記得9歲嗰陣,佢哋同我講話離婚,我好支持,因為佢哋成日嗌交,不如分開。」

相關新聞:【80後影后】人生大起大跌



雖然栢芝小時候父母已經離婚,但她與父親鬍鬚勇感情一直不俗。資料圖片 雖然栢芝小時候父母已經離婚,但她與父親鬍鬚勇感情一直不俗。資料圖片

雖然栢芝曾經離婚,父母也是離婚,但對於愛情依然沒有保留:「我覺得自己離咗婚單身,都好陽光、好彩色,要愛就愛,唔好保留,就算傷心難過都係經歷。」栢芝更希望可以找到一個靈魂伴侶:「我要一個靈魂伴侶,一個可以分擔到、傾到偈、明白對方嘅伴侶,可以同我一齊走下去。」入行多年經歷過不少風雨的栢芝,覺得女人可以好強大:「唔需要依靠別人得到自己想要嘅嘢,慢慢會搵到光明嘅路。」

撰文:翁可人




鍾意就快D Share啦!