掃呢頁CODE去手機

2019年5月17日 星期五

李泳豪:三父子創飲食王國 泳漢泳豪威過老竇 __,李泳豪,

李泳漢(右)同細佬李泳豪嘅拉麵店今日舉行開幕儀式喇!藝人李泳漢同細佬李泳豪於旺角開設嘅「阿久根和牛拉麵屋」,今日舉行開幕儀式!媽媽施明、爸爸李家鼎、李 ...


李泳漢(右)同細佬李泳豪嘅拉麵店今日舉行開幕儀式喇!


藝人李泳漢同細佬李泳豪於旺角開設嘅「阿久根和牛拉麵屋」,今日舉行開幕儀式!媽媽施明、爸爸李家鼎、李泳漢太太Conny同囝囝Alfie及囡囡Charlotte、藝人楊明、安德尊以及易智遠等到場支持,吸引多名市民圍觀,場面熱鬧。

三父子拍住上

泳漢同泳豪兩兄弟話係第一次合作,喺籌備過程冇鬧交,一切都好順利。之前泳豪同朋友夾份開咗間和牛立食店,所以呢次其實係第二間分店,佢話:「我哋每人各自投資咗六位數字,不過都仲有其他拍檔嘅,其實呢間係第二間分店,之前嗰間就係和牛立食,呢一間就係拉麵店。(和牛拉麵?)都有,但其實我哋最出名係蝦拉麵。」

日本拉麵帶返嚟香港

問到爸爸李家鼎有冇試過味?泳豪說:「佢未試過,但有畀意見教我哋點做,我哋出啲辦嘅時候都有畀佢睇,我拍檔本身都想搞拉麵,咁啱我又想,加上我又鍾意去日本。」泳漢又話因為細佬成日去日本飄移,覺得日本美食文化好好,所以想將日本拉麵帶返嚟香港,問到佢哋三父子係咪想創立飲食王國?泳漢笑言:「唔敢講,爸爸勁好多。」泳豪則指承大家貴言,依家自己都係學習當中:「我鍾意咗做生意,依家都係邊做邊學,去學習經營。(會唔會好難分配時間?)我依家拍緊《愛.回家之開心速遞》,都係朝9晚5,夜晚收工就會過嚟。」

再開分店

講到會唔會遲啲搞上市?泳漢指要慢慢嚟,泳豪目標話想開多4至5間分店:「呢幾年內想開多4至5間,都會喺番旺角區,港島嗰邊都有傾過,但租金貴啲。」泳漢則表示現時拉麵店麵係處於試練階段:「依家拉麵店都會一直有新嘢推出,試吓大家反應,睇吓香港人口味係點。」

唔提楊思琦

講到楊思琦近日推出新歌時談到昔日同泳豪一段情,對此泳豪表示:「唔回應。」而泳漢則指:「今日係開心日子唔講呢啲。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!