掃呢頁CODE去手機

2019年5月11日 星期六

感激母親賣樓助升學 崔碧珈:我用嘅每一樣嘢,媽咪一定會有先 __,崔碧珈,

攝影:陳俊強  攝錄:馮嘉銘、陳慧安
「我崔碧珈如果有一日……唔好話飛黃騰達,生活可以有得更好,見到我用嘅每一樣嘢,媽咪一定會有先。」相關新聞:【家有嚴母】崔碧珈難忘考試99分被母親兜巴摑 ...


「我崔碧珈如果有一日……唔好話飛黃騰達,生活可以有得更好,見到我用嘅每一樣嘢,媽咪一定會有先。」

相關新聞:【家有嚴母】崔碧珈難忘考試99分被母親兜巴摑 為捍衛愛情曾離家出走



看似輕輕一句話,但出自兒女的口中,哪有一位媽媽不動容?崔碧珈(Anita)媽媽當然不例外,聽到女兒這一番話,兩行眼淚失控般由眼角湧出來。



現年30歲的崔碧珈,畢業於英國中央蘭開夏大學,同時又在英國錫菲大學攻讀工商管理碩士課程,並擁8級鋼琴造詣,但12年回港放假被黃柏高看中,選擇留港發展演藝工作。



Anita日前與崔媽媽一齊接受《蘋果》訪問,難得入廚的Anita,當日為吃素的媽媽炮製紅菜頭素菜湯,不過崔媽媽見Anita雞手鴨腳,亦有出手幫忙,兩母女最後合力完成。其間,Anita問媽咪當年可有因為她放棄學業不開心?崔媽媽直言:「初初聽到係有呆一呆,以前覺得讀咁多書,一定係做醫生、律師或者會計師,唔知你幾時變咗目標!」Anita聞言即笑說:「其實我冇轉過目標,一路都覺得自己唔鍾意做會計師,但係我鍾意讀書,而且我讀市場學,學到嘅嘢對我而家做電影幕後工作好有用,冇浪費讀書嘅錢。」



不過,Anita承認決定加入娛樂圈後有點矛盾。「可能未清楚條路,只係知道想做拍戲嘅工作,冇諗過係咪要性感,直到有次去面試,我話畀媽咪知,我面試嘅角色係一個妓女,媽咪諗咗一陣就答我,如果要做呢個角色就要做一個最妓女嘅妓女,嗰時我先知,原來佢雖然有啲唔開心,但都會支持我,只係自己一直諗唔通。」



Anita在10多歲時經歷父母離異,為她的少女時代蒙上陰影,而一直隨媽媽生活的她,和媽媽關係也特別親密。訪問當日,Anita還一邊飲湯,一邊向媽咪說出催淚感言,弄得崔媽媽不停流眼淚,她對媽咪說:「我知道女人想有男人照顧,自己係大女,雖然唔係男人,但就好似你身邊嘅老公咁!」Anita續謂:「我前幾日先同媽咪講,我崔碧珈如果有一日……唔好話飛黃騰達,生活可以有得更好,見到我用嘅每一樣嘢,媽咪一定會有先。我自己有車牌,但我買車畀媽咪先,總之我有能力,都係媽咪有先!」



說到與爸爸的關係,Anita承認彼此感情不深,甚至有點疏離,「其實我冇乜嘢可以同呢個男人講,記得當年為咗生意,問媽咪攞錢,屋企就係得咁多錢,一個女人又要周轉,畀咗你又唔知會唔會還……同埋我聽過一句說話,就唔會理呢個人。」



Anita對於爸爸當年跟崔媽媽說的一番話,更加記憶猶新,她說:「當年佢為生意問媽咪攞錢,媽咪問佢『如果畀晒啲錢你,3個仔女瞓邊?我瞓邊?4個人瞓邊?』爸爸就話『就算你哋瞓街,我都要救間公司,10幾歲去洗碗囉,讀書好緊要咩?我都係小學畢業之嘛!』」。



重提舊事,崔媽媽感觸落淚,Anita則一直緊握媽咪的手,還向媽咪派定心丸:「父母對子女嘅犧牲完全知,所以好錫媽咪,花咁多錢畀我讀書,唔知用咗幾多百萬,但我返嚟簽咗做藝人,拍好多戲啲新聞出嚟又會令佢憂慮,但我一路行落去,希望睇到我唔係浪費咗啲賣樓錢,而係有發揮落事業度。」



女兒已經長大,思想成熟又懂得照顧自己和身邊人,崔媽媽當然感到安慰,她更反過來為Anita打氣:「冇嘢喇......都過晒喇......」Anita最後為媽咪送上一束鮮花及甜蜜一吻,祝媽咪母親節快樂,崔媽媽隨即破涕為笑,開心晒!



場地提供:www.RentAKitchen.com.hk(出租廚房)



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:陳俊強 攝錄:馮嘉銘、陳慧安 拍攝前替媽咪補妝。 拍攝前替媽咪補妝。
 崔碧珈甚少下廚,切菜都有點雞手鴨腳。

崔碧珈甚少下廚,切菜都有點雞手鴨腳。
 最後要媽咪幫手。

最後要媽咪幫手。
一番說話令媽咪感動落淚。

一番說話令媽咪感動落淚。
幫媽咪抹去淚水。

幫媽咪抹去淚水。
當然要錫番啖

當然要錫番啖
崔碧珈表示會將最好的都先給媽咪。

崔碧珈表示會將最好的都先給媽咪。
有8級鋼琴造詣。

有8級鋼琴造詣。
入行後拍了不少性感戲,包括這套 《PG戀愛指》。

入行後拍了不少性感戲,包括這套 《PG戀愛指》。
投入電影幕後工作,崔碧珈過去一年經常香港、歐洲兩邊飛。

投入電影幕後工作,崔碧珈過去一年經常香港、歐洲兩邊飛。
早年因壓力爆煲以致甲狀腺出現問題。

早年因壓力爆煲以致甲狀腺出現問題。

鍾意就快D Share啦!