網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月17日 星期五

李妮:囡囡出世!李妮立即宣布失戀 __,李妮,

囡囡出世,令李妮同老公人生起了變化!前亞姐冠軍李妮去年榮升人母,在美國低調誕下女兒Phyllis,她接受東網電話訪問時表示一直都有生b計劃:「我之前花 ...


囡囡出世,令李妮同老公人生起了變化!


前亞姐冠軍李妮去年榮升人母,在美國低調誕下女兒Phyllis,她接受東網電話訪問時表示一直都有生b計劃:「我之前花咗唔少時間喺工作同公職上面,之後再有bb就更完美,然而當公職完咗,小生命就出現,時間啱啱好。呢個bb係期待已久,我同老公都非常開心。」

她稱女兒出世時,令她感覺很震撼,一個生命的誕生很美麗及有種難以言喻的幸福感,有種感恩的心,覺得生命是天賜,難以用言語解釋,又指bb的一對眼睛跟老公一模一樣:「囡囡真係老公嘅前世情人,除咗生到餅印之外,佢哋嘅感情,我可以宣布我失戀,但係好開心。(追多個?)都好正常,朋友都會講有女會唔會追仔,都希望,會努力,其實仔女都冇所謂,但爸爸話生到十個女,十個我都好開心、好鍾意,總之順其自然,最重要係bb健康同快樂成長。」問到為何在美國產女?李妮解釋老公在當地有公司,每年暑假兩人都會在美國,剛好其預產期是暑假,所以順理成章地在美國生bb,她說:「老公喺美國有公司同屋企,美國係半個屋企,生嘅時候請咗個好好嘅陪月,依家坐完月身體OK就返嚟香港。我仍然有工作,我自己有公司,不過我注重屋企多啲,依家有埋小朋友,各方面喺時間上要配合,自己同朋友時間會少咗,但朋友都好體諒,公司同事都好幫手,我都會繼續做公益,希望將來可以帶埋囡囡一齊做。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!