網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月8日 星期三

拍劇遭老前輩鹹豬手 姚樂怡反擊「Body Check ?」 __,姚樂怡,

姚樂怡(中)擔任姊妹周家蔚(右一)節目嘉賓時,自爆曾被鹹豬手。
姚樂怡(中)擔任姊妹周家蔚(右一)節目嘉賓時,自爆曾被鹹豬手。45歲的姚樂怡日前與「七魔女」成員文頌嫻、梁靖琪及鍾麗淇,擔任周家蔚與劉永健主持的Viu ...


45歲的姚樂怡日前與「七魔女」成員文頌嫻、梁靖琪及鍾麗淇,擔任周家蔚與劉永健主持的ViuTV節目《友枱VIP》嘉賓,其間大爆當年被前輩男藝人「鹹豬手」。姚樂怡當年是電波少女,憑34C豐滿上圍成為宅男女神,近年已結婚生女的她,身材依然沒走樣。



姚樂怡當年的34C上圍俘虜不少宅男。資料圖片 姚樂怡當年的34C上圍俘虜不少宅男。資料圖片

姚樂怡指當年拍劇與老前輩傾偈時,對方竟有意無意摸身摸勢。她透露有絕招擊退「鹹豬手」:「我咪笑住同佢講:『唔好body check我啦老爺!』之後有場戲,佢想再摸我,我再講:『你又body check呀?』呢次佢知我話佢,以後唔敢亂嚟。」本報致電姚樂怡問到前輩「鹹豬手」事件,但未有回覆。周家蔚則電話回應:「唔知喎,佢冇講邊個。我哋都想知,但事後唔記得問番佢。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!