網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月12日 星期日

【唯獨陳法蓉是…】包到冚仍難掩好身材 短頭髮一樣Carry得好睇 __,陳法蓉,

1989年港姐冠軍陳法蓉,唔覺唔覺原來已經51歲喇!雖然仲係單身,但大家真係同佢定,話晒外表唔使人工添加都Keep得到,淡妝示人亦好省鏡,難怪佢曾經自 ...




1989年港姐冠軍陳法蓉,唔覺唔覺原來已經51歲喇!雖然仲係單身,但大家真係同佢定,話晒外表唔使人工添加都Keep得到,淡妝示人亦好省鏡,難怪佢曾經自信咁話自己大把人追啦。

早前陳法蓉單拖行街,喺一間名店入面同店員好好吹,相信係熟客仔幫襯開,唔買都可以入去攨水吹嗰種。陳法蓉離開嗰陣乜都買唔到,但面上勁好笑容,睇嚟吹水吹得好開心,而且真係不得不讚,剪短頭髮嘅女士唔多,而且短頭髮都carry得好睇嘅更加少,陳法蓉係其中之一。

另外,咪睇佢casual wear包得密實,但粉紅外套胸前部分相當立體,側面一睇就知道禾稈都冚唔晒珍珠,難怪陳法蓉年輕時連倪震同許晉亨都同佢有過感情線,劉德華亦曾經對佢想入非非添(喺《賭俠》入面)。不過,美人難逃「富豪」關,陳法蓉08年竟然錯愛空心老倌朱明。

情路唔順,陳法蓉至今仍然單身,唔緊要!每日過得開心嘅話單身也精彩,見到鍾意嘅蛋糕就買,自己笑住食,好過有伴侶但為情所煩惱吖嘛。

5月14日起正式實施會員免費訂閱制

立即登記免費訂閱

【免費訂閱】5月14日起想睇盡壹週刊?立即登記成為壹會員!

登記連結:http://bit.ly/2GWUXgF

【逐步教學】教你登記壹會員 壹個戶口睇盡「蘋果動新聞」「壹週刊」全部精彩內容

教學連結:http://bit.ly/2XV1LRn


鍾意就快D Share啦!