掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

陳婉衡:咪神遇上雷神!陳婉衡拋胸送波餅「回贈」 __,Chris Hemsworth,陳婉衡,雷神,

羨慕死人喇!咪神遇上雷神!早前到布吉享受生日之旅的36E無綫咪神陳婉衡,獲得一份超難忘的生日禮物,就是能和「雷神」基斯漢斯禾夫(ChrisHemswo ...


羨慕死人喇!


咪神遇上雷神!早前到布吉享受生日之旅的36E無綫咪神陳婉衡,獲得一份超難忘的生日禮物,就是能和「雷神」基斯漢斯禾夫(Chris Hemsworth)合照!原來「雷神」為宣傳新片《Men in Black:International》(黑超特警組:反轉世界)在峇里出席宣傳活動,期間更親民走到粉絲堆前玩自拍,以小背心勁騷事業線大拋36E「導彈」的陳婉衡一副戰鬥格,並一早霸定頭排靚位。贏在起跑線,難怪秒速成功同對方集郵,而她亦識做地以波餅「回贈」!

事後她當然網晒集郵照,並留言指不介意拍照時自己「個樣未ready」,又說相片要用作wallpaper外,更套用Iron Man的金句向雷神示愛:「I love you 3000!」

陳婉衡接受東網訪問,她說今次往峇里是做雷神訪問:「當時我喺紅地氈時,佢啱啱走咗嚟我企嗰個位,所以嗰刻可以同佢合照到!我覺得係夢想成真,因為我本身係超級鍾意雷神,所以我知道可以去呢個trip時,真係開心咗好耐。之後同雷神有個單獨四分鐘嘅訪問時間,但呢個訪問真係好難做,因為佢真係好charm好charm,好難令我集中到精神。佢真係好nice、好friendly,所以今次可以同佢合照、做訪問,真係好開心!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!