掃呢頁CODE去手機

2019年5月20日 星期一

【FB開火】黃之鋒入獄曹永廉揶揄「快啲香」 網民鬧爆:去大灣區啦你! __,曹永廉,黃之鋒,

隨着科技發展,今時今日的都市人少不免都會有手提電話,而於各大社交平台交流,亦已經成為我們日常生活的一部份,不少人都會於網上發表意見,當中當然包括政見。 ...


隨着科技發展,今時今日的都市人少不免都會有手提電話,而於各大社交平台交流,亦已經成為我們日常生活的一部份,不少人都會於網上發表意見,當中當然包括政見。不過近年香港政治矛盾慢慢加深,不少對政治有不同見解的人常常於網上開火,而今日的主角,則為54歲的大台藝人曹永廉。



日前有網民於社交平台討論區貼出黃之鋒上訴案詳情(新聞連結: http://bit.ly/2WVdMpN ),更揶揄需即時入獄2個月的黃之鋒,稱「除咗恭喜,都唔知講乜好,恭喜恭喜。」本來只是網上一個非常等閒的留言,卻引來曹永廉用FB私人賬戶讚好,曹永廉更留言狙擊黃之鋒:「希望佢快啲香」,結果惹來大批網民鬧爆。



有網民起初都懷疑曹永廉的身份,不過有細心的網民發現,此賬戶確為曹永廉的私人FB,網民即群起反擊:「佢星途都好快香」,又有人不忿曹永廉「冇口德」,稱:「你香佢都未香,你以後拍嘅戲唔會再有人睇!」該名網民其後繼續狙擊:「曹永廉,你係公眾人物,你用真身講嘢預咗人哋畀評語你㗎思想同鄰國一樣,喺香港冇人睇你㗎喇!去大灣區發展啦你!」而曹永廉後來亦有回覆表示:「無謂同廢物嘈。」



《蘋果》為此事聯絡曹永廉,但對方電話為長途響聲,亦無人接聽,而以短訊詢問亦無回覆。



-----------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



54歲的曹永廉於網上開火。(資料圖片) 54歲的曹永廉於網上開火。(資料圖片)
曹永廉留言叫黃之鋒「快啲香」(FB圖片)

曹永廉留言叫黃之鋒「快啲香」(FB圖片)
結果被網民鬧爆,更叫佢去大灣區發展。(FB圖片)

結果被網民鬧爆,更叫佢去大灣區發展。(FB圖片)
而曹永廉留下一句「無謂同廢物嘈」就無再回應。(FB圖片)

而曹永廉留下一句「無謂同廢物嘈」就無再回應。(FB圖片)

鍾意就快D Share啦!