掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

英超Fever:【紅魔重建】效法阿積士!曼聯搵里奧做總監 __,曼聯,

你不知道的歐聯!即去全新包裝彩報網上版:https://bit.ly/2Z3RXGj 據英國《每日郵報》報道,曼聯今個夏天新增設嘅總監一職,目前屬意由 ...




你不知道的歐聯!即去全新包裝彩報網上版:https://bit.ly/2Z3RXGj 

據英國《每日郵報》報道,曼聯今個夏天新增設嘅總監一職,目前屬意由前球星里奧費迪南出任,消息指曼聯行政總裁伍德沃德已經同里奧會面斟介,領隊蘇斯克查對舊戰友回歸領導球隊重建亦非常支持,目前只係差人工方面仲未傾掂數。眼見阿積士用雲達沙(總裁)同奧華馬斯(總監)帶領球隊走上巔峰,曼聯似乎亦想有樣學樣喎!

里奧費迪南目前擔任電視台評述工作,佢對於回歸曼聯出任要職當然有興趣,隨住里奧費迪南出任曼聯總監消息熱炒,周三(1號)歐聯直播期間,里奧費迪南嘅評述拍擋連尼加亦公然「Chok料」。開波前里奧費迪南同雲達沙見面吹水,連尼加即問佢關於做曼聯總監一事,里奧費迪南就選擇逃避問題:「我覺得呢場波比較重要。」

連尼加之後仲唔死心,冇耐之後再Chok里奧:「你覺得馬菲斯迪歷特,係咪大球會總監想得到嘅球員?」里奧費迪南亦醒目回應:「我知道你想講咩我可以話佢(馬菲斯迪歷特)係所有大球會都想簽嘅球員。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!