網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

英超Fever:摩連奴大踢爆:曼聯組織架構有問題 __,曼聯,

(GettyImages)《彩報》豪裝,入市即贏!撳撳呢條Link,寶藏等你拎:http://win.on.cc/football/ 前曼聯領隊摩連奴 ...


(Getty Images)


《彩報》豪裝,入市即贏!撳撳呢條Link,寶藏等你拎:http://win.on.cc/football/ 

前曼聯領隊摩連奴接受法國《隊報》訪問時,解答佢同保羅普巴不和嘅真相,「寸王」暗示自己的確同普巴有磨擦,但並非因為咁而被炒,而係曼聯組織架構、爭標野心等多方面都出現問題,先至令佢教唔掂。

摩連奴:「我係普巴之下嘅受害者嗎?一定唔係,其實當時出現好多問題,唔止係球員,仲有球會架構、爭標野心,唔可以完全話因為普巴,而令我離開。」

英國傳媒認為,以行政總裁伍德沃德為首嘅曼聯管理層,喺球隊管理及轉會事務方面,都令摩連奴受到制肘,冇為佢樹立絕對權威,亦冇為佢提供足夠支援,導致成績每況愈下,而蘇斯克查似乎正在步「寸王」後塵。

至於講到另一位曾經傳出同摩連奴不和嘅安東尼馬迪爾,「寸王」認為佢都係有個性嘅球員,希望佢可以發揮出自己嘅天賦。

  

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!