網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

英超Fever:【有片】網上瘋傳!阿古路打爛英超獎盃! __,瘋傳,

港網No.124小時足球賠率:https://bit.ly/2UmNL0L 曼城嘅三冠王勝利巡遊,全城興奮狂歡,不過期間發生相當爆笑一幕,網上瘋傳一段 ...




港網 No.1 24小時足球賠率:https://bit.ly/2UmNL0L 

曼城嘅三冠王勝利巡遊,全城興奮狂歡,不過期間發生相當爆笑一幕,網上瘋傳一段慶祝影片,見到個英超冠軍獎盃由幾層樓嘅露台上面跌落地面,即場碎成三塊,鏡頭再影住王牌前鋒阿古路現出驚慌神情,似乎就係「打爛盃」嘅罪魁禍首!

不過球迷好快就「轉驚為喜」,因為成段片只係曼城電視嘅惡搞環節,個打爛嘅獎盃只不個係仿製,而球迷就大讚阿古路嘅傾情演出「影帝級」。事實上,曼城上季慶祝英超冠軍嗰陣,辛真高真係試過將冠軍獎盃撞跌,好在未有造成任何損壞。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!