掃呢頁CODE去手機

2019年5月9日 星期四

【二女IG晒全裸照】王敏德尷尬:對爸爸嚟講就唔好 __,王敏德,裸照,

王麗嘉近日頻頻在社交網貼性感相,爸爸王敏德稱可以接受。
王敏德(Michael)與馬詩慧(Janet)結婚27周年,Michael早前於IG貼出跟Janet鴛鴦戲水照,向太太說「我愛你」,昨日兩女兒帶父母食 ...


王敏德(Michael)與馬詩慧(Janet)結婚27周年,Michael早前於IG貼出跟Janet鴛鴦戲水照,向太太說「我愛你」,昨日兩女兒帶父母食鐵板燒慶祝,王敏德今日出席活動,他笑言互相在銀行戶口過錢當禮物。



講到二女王麗嘉(Irisa)近日頻頻在社交網貼性感相,當中有一張背面全裸的照片,王敏德指情況越見越嚴重:「對爸爸嚟講就唔好,對男人嚟講就好,朋友拎相畀我睇,有啲尷尬,但可以接受嘅,佢幫兩個內衣品牌影相,以佢哋為榮,好開心佢哋同媽咪都做到好嘅模特兒。」Irisa盡得父母優良基因,身高5呎11吋,問到他覺得女兒還是太太較美,他指兩代都美。



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



王敏德今日出席golf活動(攝影:沈健程) 王敏德今日出席golf活動(攝影:沈健程)
他笑言跟太太在銀行戶口過錢當禮物。

他笑言跟太太在銀行戶口過錢當禮物。

鍾意就快D Share啦!