掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

許志安黃心穎偷食:《法證IV》重拍 鄭俊弘估呢個人取代黃心穎 __,安仔,許志安,鄭俊弘,黃心穎,

鄭俊弘話其實依家都未肯定係邊個取代黃心穎。藝人鄭俊弘(Fred)到電台宣傳新歌,獻唱無綫劇集《鐵探》主題曲的他,表示多得劇集效應,令其歌曲大受歡迎,更 ...


鄭俊弘話其實依家都未肯定係邊個取代黃心穎。


藝人鄭俊弘(Fred)到電台宣傳新歌,獻唱無綫劇集《鐵探》主題曲的他,表示多得劇集效應,令其歌曲大受歡迎,更打入內地音樂榜。

而早前拍畢的另一套劇集《法證先鋒IV》,因同劇的黃心穎偷食人夫許志安,令劇集部分場口需要重拍,Fred透露下月將投入拍攝:「劇入面我同心穎係住同一間屋,都OK多對手戲,本身嗰段時間都係做緊歌,工作影響唔大,我又唔怕辛苦。(邊個取替心穎?)唔知喎!傳聞係靚湯(湯洛雯),大家都係估估吓!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!