掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

許志安黃心穎偷食:《法證IV》重拍 黃浩然High爆為黎耀祥慶生 __,安仔,慶生,許志安,黃心穎,黃浩然,黎耀祥,

重拍好過不見天日嘅~無綫重頭劇《法證先鋒IV》因為黃心穎偷食而嚴重受影響,喺劇中同佢有感情線嘅黃浩然首當其衝,早前仲傳出嬲到爆粗!如今,劇集最終落實重 ...


重拍好過不見天日嘅~


無綫重頭劇《法證先鋒IV》因為黃心穎偷食而嚴重受影響,喺劇中同佢有感情線嘅黃浩然首當其衝,早前仲傳出嬲到爆粗!如今,劇集最終落實重拍,雖然演員要重新配合拍攝,原定工作檔期都有變動,但浩然都似乎鬆一口氣,仲撇低老婆去「滾」添!

浩然喺微博上載合照,留言:「今晚真的很開心,永遠都把對方放在心的好兄弟,約了差不多一年的飯聚,祝我大佬 生日快樂,身體健康」事關過幾日就係視帝黎耀祥生日,佢就同埋黃翠如、蕭正楠、胡定欣、林夏薇為對方提早慶祝,個個都笑得好開心!而祥仔一身家居Look,睇嚟係黎氏大宅喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!