網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月9日 星期四

田馥甄:JJ苦追13年周董寫歌搞唔掂 36歲Hebe單身之謎 __,Hebe,JJ,周杰倫,周董,田馥甄,賈曉晨,

可能兩個都睇唔上眼!台灣組合S.H.E係唔少80、90後嘅回憶,自從佢哋單飛後就再冇一齊出歌同合作,Selina(任家萱)專注做主持、Ella(陳嘉樺 ...


可能兩個都睇唔上眼!


台灣組合S.H.E係唔少80、90後嘅回憶,自從佢哋單飛後就再冇一齊出歌同合作,Selina(任家萱)專注做主持、Ella(陳嘉樺)就喺戲劇方面發展,剩低Hebe(田馥甄)繼續唱歌。相對於Selina結婚又離婚,Ella已經結婚生子,現年36歲Hebe感情事就相當低調,亦都好少緋聞。Hebe唔係冇人追,只係性格比格冷漠,追求者都畀佢一一拒絕,甚至傳出佢係同性戀。

周董寫歌追求

據知台灣金曲歌王林俊杰(JJ)就曾經苦追13年,為Hebe寫下歌曲《一眼萬年》,更曾喺演唱會上高調表白,但都係打動唔到女神,最終食白果。而台灣另一天王周杰倫(周董)都曾經情傾女神,佢曾係一次訪問中就承認歌曲《白色風車》係為Hebe而寫,但都未能打動其芳心,最終周董情歸昆凌。

性向成疑

近年Hebe性向一直成疑,曾與周董的女助手傳出斷背情,最近佢就係一篇訪問中坦言:「我覺得人要有彈性和包容力,對於生活突如其來的事情,若無法符合自己心意,可以做靈活的調整,要學會放過自己。」對於外界聲音,Hebe說:「當然不能把這些事放在心上,不然我就活不到現在了。如果有人提起或問起,我可能會說出事情的原貌,若沒人關心,沒人問,那就讓事情過去吧!一切真的沒甚麼大不了的。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!