網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月26日 星期日

許雅婷:離鄉別井拍《倚天》 許雅婷點睇小昭? __,Kabby,許雅婷,

大家快啲去片!新版《倚天屠龍記》依家喺無綫熱播,當中波斯聖女小昭就由香港藝人許雅婷所飾演。小說中以「雙目湛湛有神,修眉端鼻,頰邊微現梨渦,直是秀美無倫 ...


大家快啲去片!


新版《倚天屠龍記》依家喺無綫熱播,當中波斯聖女小昭就由香港藝人許雅婷所飾演。

小說中以「雙目湛湛有神,修眉端鼻,頰邊微現梨渦,直是秀美無倫...雖然容貌絕麗,卻掩不住容顏中的稚氣...」嚟描述小昭。許雅婷五觀標緻,有啲異國風情,貼合番小昭擁有4份之1嘅波斯血統,24歲嘅許雅婷臉上仲有小小稚氣,完美Carry呢個角色!

今次東網搵嚟許雅婷做專訪,想知佢點睇小昭呢個角色?佢返內地拍劇感覺又係點?邊一個場口佢又係鍾意?未來有咩工作大計?咁就快啲去片,睇睇許雅婷嘅內心世界喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!