掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

【郭子豪掩飾偷食屈正印做舊愛】正印Karen:月初還給我一個終身承諾 原來是欺哄 __,郭子豪,

【郭子豪掩飾偷食屈正印做舊愛】正印Karen:月初還給我一個終身承諾原來是欺哄15分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入為掩飾偷食罪狀 ...


  • 【郭子豪掩飾偷食屈正印做舊愛】正印Karen:月初還給我一個終身承諾 原來是欺哄
  • 15分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


為掩飾偷食罪狀,大話連篇﹖

三月醉駕後講大話否認的郭子豪,早前被本刊踢爆背叛正印Karen偷食應屆港姐鄧卓殷,二人孖住睇樓築愛巢後,郭子豪為偷食「漂白」,不惜將正印屈做年初已分手的舊愛。此舉令飽受背叛傷痛正印如傷口灑鹽,未幾在ig出文踢爆男友自私慌言:「人總是自私,口說很愛你,下一秒為了自保,用成千上萬的謊言掩飾自己的過錯。」他為醉駕上庭前一晚,本刊亦拍得他漏夜駕車到正印家,二人在車廂密會個多小時,其間郭子豪開車窗吸煙時,與正印更有溫馨擁抱。據知一直劈腿的郭子豪,直至偷食報導出街前,常給正印sweet留言扮情深
正印Karen不但承受男友郭子豪背叛傷痛,還因對方求自保,被他屈變舊愛,令Karen更受傷。

正印Karen凌晨出post,言語間暗示有人在五月仍然向女友許下愛的承諾。似乎二人關係並非郭子豪所講年初分手,而係偷食曝光前,一直係情侶關係。

佢同「小三」鄧卓殷一齊睇樓 ,又俾唔同網民踢爆佢哋四月初一齊鬼祟出埠,及在深圳拖手行街。

不過衰完一單又一單的郭子豪,繼續大話「漂白」,日前因工作跟偷食的鄧卓殷同場,郭子豪繼續大話稱一早與正印Karen已分手,漏夜車廂密會,也死撐說大家只如家人感情而已。面對男友求自保不惜一切,自私地要她承受傷痛及委屈,看清男友真面目的正印Karen,昨晚在ig有感而發,言語間看出她在感情遇人不淑的無奈及傷痛。「剛剛這個月初,還說給我一個終生承諾,原來所有諾言在真相被揭發之前,都只不過是場欺哄。是時候清醒,逃離謊言和被蒙騙嘅世界,至少最後可以忠於自己。感恩所有身邊愛我的家和朋友,Life must go on!」估計在偷食曝光前,有人仍跟女友許下終身承諾,不過這些感情謊言最終被揭破,似乎Karen是在近日偷食報導出街後,才決定跟郭子豪分手。

鄧卓殷近日被爆入行前嘅單眼皮及豬膽鼻舊相,同依家外貌真係好大距離,俾網民質疑整容。

對於網民質疑整容,鄧卓殷話只係箍咗牙!睇嚟佢同郭子豪真係幾登對。

正印Karen睇清郭子豪後,昨晚決定讓自己逃離謊言與蒙騙。

郭子豪三月醉駕,一度向傳媒否認當日喺屋企冇揸車,直至知道紙包唔住火,先死死地氣認衰。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!