掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

張曦雯:【有冇咁橋】張曦雯去LA讀書遇到黃心穎? __,張曦雯,黃心穎,

佢哋會唔會相遇!前華姐冠軍張曦雯到將軍澳電視城為節目《娛樂大家》擔任嘉賓,她透露稍後將會與馬德鐘等劇集《跳躍生命線》演員到馬來西亞雲頂登台,她說:「今 ...


佢哋會唔會相遇!


前華姐冠軍張曦雯到將軍澳電視城為節目《娛樂大家》擔任嘉賓,她透露稍後將會與馬德鐘等劇集《跳躍生命線》演員到馬來西亞雲頂登台,她說:「今次係第一次登台開騷唱歌,自己要唱六首歌,啱啱先跟鄧小巧學唱歌。」

她指隨後會返美國探親一個星期,並到洛杉磯讀演藝課程一個月,她說:「我要到八、九月先開劇,自己未受過基礎演戲訓練,有個喺嗰邊嘅演員嘅朋友介紹咗呢個課程,所以把握呢段時間讀書。」問到會否請朋友介紹到荷里活發展?她笑說:「自己仲未係一個好出色嘅演員,等我叻啲先至再算。」而之前有傳黃心穎到洛杉磯讀書洗滌心靈,未知張曦雯會否在今次之旅碰上對方。

問到可要重拍《法證先鋒IV》?她說:「佢哋都有問我個期,但係我已經攞咗假,同埋報咗名讀書,所以暫時唔使,同埋我只係客串,戲份唔多。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!