掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

惠英紅噴血三點式找數 網民激Like 投資長勝將軍慘敗雷曼蝕四百萬|經典 __,惠英紅,

惠英紅近幾年成了攞獎專業戶,2019年再下一城,憑《翠絲》奪亞洲電影大獎最佳女配角後,她之前曾揚言若再攞獎,會公開三點式泳衣照。惠英紅果然是「找數女漢 ...






惠英紅近幾年成了攞獎專業戶,2019年再下一城,憑《翠絲》奪亞洲電影大獎最佳女配角後,她之前曾揚言若再攞獎,會公開三點式泳衣照。惠英紅果然是「找數女漢子」,得獎後不久,即在Ig先貼一張黑色泳衣大頭照;好戲還在後頭,不久惠英紅再公開一張紅色三點式泳衣照,只見躺在池邊的惠英紅,曬出四十一吋長腿;噴血指數直飇,網民大Like,大讚直情「贏過晒班整型o靚模」。

年屆五十九惠英紅的美魔女魅力爆晒燈,可惜至今仍小姑獨處。早年出道時,她曾跟劉家良傳過緋聞,跟黃子揚亦有過一段情,但風過無塵,感情未有着落。沒拍拖多年的惠英紅,曾表示依然期待愛情,未來找到伴侶,牽手渡過下半生。

惠英紅事業幾番起落,演藝生涯更曾真空幾年,不過惠英紅投資有道,17歲出道已識得買磚頭保值,斥資八萬蚊買入紅磡一單位,97年金融風暴前兩個月,轉手大賺700萬元。97年後再入市,高價買入將軍澳坑口區物業,怎料當時樓價未見底,但靠租金回報守到「翻身」,保住買樓未輸過紀錄。

除了投資磚頭,亦投資做減肥機生意及開美容院,減肥機生意更令她一炮賺二千萬利潤。但長勝將軍都有敗陣時,當年她雖未有Accumulator及迷你債券,可惜因為以為雷曼兄弟歷史悠久,而投資他們的債券,結果雷曼爆煲,累她一舖輸四百萬元。

近年惠英紅專心演戲,暫不會再投身商場,她說:「做生意未必係賺錢,當年喺尷尬期,明白穀種唔可以蝕,一定要賺。嗰陣壓力好大,要做好多嘢,打咗好多人情牌。」現在處於黃金期的惠英紅,大把穀種,相信都有排不會重返商界。


鍾意就快D Share啦!