網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月30日 星期四

【受安心事件影響】孖胡蓓蔚趙希洛遊布吉 李施嬅水著look扮體操選手 __,李施嬅,李詩韻,胡蓓蔚,趙希洛,

【受安心事件影響】孖胡蓓蔚趙希洛遊布吉李施嬅水著look扮體操選手12分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入今年4月已與無綫滿約的李施 ...


  • 【受安心事件影響】孖胡蓓蔚趙希洛遊布吉 李施嬅水著look扮體操選手
  • 12分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


今年4月已與無綫滿約的李施嬅,本來去年已完成拍攝告別之作《法證先鋒IV》,但因「安心事件」的影響,原來由黃心穎演出的角色,改由湯洛雯頂上,亦因為咁,本來已完成拍攝的李施嬅,要為劇集補拍而再入廠。李施嬅趁呢幾日有空檔,孖住好姊妹胡蓓蔚同趙希洛,三人行咁飛咗去布吉叉足電先返嚟開工!

連日嚟都未有擺水着照上ig嘅李施嬅,今日終於等到佢派福利,雖然唔係咩性感水著又唔係三點式,簡單嘅黑色經典一件頭裝,仲有少少平腳款,但勝在有姿勢搭救!睇佢雙手捉住繩,再凌空做出唔同動作,唔知以為佢想參選做體操選手!佢仲留言話:「回到童年時。簡單開心。力大無窮。放膽。起飛吧。體育組香港代表。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!