網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月3日 星期五

許志安黃心穎偷食:被指去過黃心穎屋企 MJ@Mr.現身唔畫眼線 __,Mr.,安仔,許志安,黃心穎,

MJ@Mr.(右下小圖)捲入黃心穎的偷食事件,他在活動上竟然沒有畫眼線。樂隊Mr.今日現身油麻地街頭,率先售賣十周年紅館騷的紀念品,吸引大批Fans到 ...


MJ@Mr.(右下小圖)捲入黃心穎的偷食事件,他在活動上竟然沒有畫眼線。


樂隊Mr.今日現身油麻地街頭,率先售賣十周年紅館騷的紀念品,吸引大批Fans到場舉機圍觀!五子身穿演唱會T-Shirt現身,更高舉其中一款紅色毛巾紀念品,笑說參與設計期間有發生爭論:「我哋想推出更多紀念品,例如有鎖匙扣、書籤、沐浴露、內衣、底褲!(真係有出內衣?)最後冇,T-Shirt大家可以着嚟睇騷,但內衣着咗都睇唔到。」續指屆時才會推出Tote Bag同護腕。

Ronny剛做完盲腸手術

主音Alan表示眾人正為個唱綵排,再次呼籲Fans切勿錯過Opening:「練習嗰陣唱完個Opening都忍唔住落淚,覺得唱完就同Fans講得再見咁。依家都有不停操肌,見我一身運動造型,啱啱我就喺太子跑過嚟,之前Ronny盲腸炎,我先可以同佢鬥到!」成員Ronny則笑話做完手術見到條盲有肌肉好實淨,轉頭又爆現時身材最好是成員Tom,Tom即謂:「強身健體。(你到時會騷肌?)好睇就話啫,不過我覺得老婆有暗爽到!」

MJ唔回應黃心穎

至於講到成員MJ日前捲入黃心穎的偷食事件,被指是有份上女方屋企的有畫眼線結他手,見MJ今日現身冇畫眼線,問到是否要擦走「證據」?他一聽到問題即封口:「唔回應啦,要講之前都講咗。(你識黃心穎?)識,但之前答咗啦。(有冇再聯絡佢?)唔回應」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!