網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月8日 星期三

湯洛雯收Order速減10磅開工 __,湯洛雯,

擾攘多時,《法證IV》終選定靚湯頂替黃心穎的角色。
湯洛雯收Order速減10磅開工藝人黃心穎因偷食許志安事件全面停工,有份參演的劇集要重拍後才可播映,首當其衝的《法證先鋒IV》昨日落實由另一小花湯洛雯 ...


湯洛雯收Order速減10磅開工

藝人黃心穎因偷食許志安事件全面停工,有份參演的劇集要重拍後才可播映,首當其衝的《法證先鋒IV》昨日落實由另一小花湯洛雯(靚湯)頂上。雖然被勒令開工前要搣甩10磅,但靚湯照單全收,更揚言不介意執二攤。

黃心穎被爆偷食後敗走洛杉磯,留下一堆「蘇州屎」給無綫及同事執手尾,最新鮮熱辣的可算是拍竣沒多久的劇集《法證先鋒IV》。早前該劇監製梅小青宣布黃心穎的角色將另覓他人頂替,保守估計重拍損失近千萬,最終落實由小花湯洛雯頂上。

靚湯昨日專誠返無綫與監製見面及試戲服,梅小青受訪時直言當角色是送給靚湯的生日禮物,又表示:「佢要應承我一樣嘢,就係要喺6月1號開工前減10磅,不過佢都好樂意。」

煲舊作做功課

對於被指執二攤,靚湯受訪時表示絕不介意:「唔怕,公司畀機會自己乜都會做,有好嘅角色演已經係好事,自己唔會Concern(擔心)呢啲嘢。(最大壓力係要速減10磅?)冇壓力,我磅數成日都上上落落,時肥時瘦,要減肥都OK。依家諗住運動、按摩同飲食一齊嚟,第時仲可能可以出減肥書添!」又指現時最急切是要揣摩角色:「因為啱啱先知,所以要睇番以前啲《法證》劇再做功課。今次同黃浩然最多戲份,仲係第一次合作。」

鄭俊弘補拍「同居戲」

至於有份參演《法》劇的鄭俊弘,昨日到電台宣傳新歌時透露下月將投入補拍戲份:「劇入面我同心穎係住同一間屋,都OK多對手戲。本身嗰段時間都係做緊歌,工作影響唔大,我又唔怕辛苦。」另外,有指黃心穎本月原定到巴塞隆拿出席活動,最後由高海寧及李佳芯(Ali)頂上,本報向身在當地的Ali求證,她說:「我唔知呀!我淨係去旅行咋!(唔係去拍嘢咩?)唔係」高海寧則表示:「我唔知喎!所有工作都係公司同經理人幫我接洽,我只負責做好每一個工作。我同Ali一早約好咗拍完劇一齊去旅行,佢唔係去做嘢!」

受偷食事件影響,《法證IV》要揼千萬重拍。
  • 受偷食事件影響,《法證IV》要揼千萬重拍。
鄭俊弘下月重新投入拍攝。

  • 鄭俊弘下月重新投入拍攝。



鍾意就快D Share啦!