網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月19日 星期日

【獨家訪問】傳子羚要脅Raymond二揀一 大婆蔡宛珊承認前夫曾想復合 __,蔡宛珊,

 Sarika與Raymond分居足足2年,今年1月才正式離婚。(互聯網圖片/讀者提供)
姚子羚今日爆出疑搶人老公,與夜店董事Raymond拍拖。而Raymond的正印太太蔡宛珊(Sarika)今日接受《蘋果》電話訪問,透露與Raymond ...


姚子羚今日爆出疑搶人老公,與夜店董事Raymond拍拖。而Raymond的正印太太蔡宛珊(Sarika)今日接受《蘋果》電話訪問,透露與Raymond於2017年1月已經開始分居,並於今年1月正式離婚。

相關新聞:【情敵定朋友?】姚子羚戀上人夫 「大婆」蔡宛珊17歲入行做模特兒



《蘋果》今日再收到另一位讀者爆料,稱Raymond與Sarika在分居期間,一直希望氹回Sarika,堅拒簽紙,所以拖拉很久,而姚子羚亦曾要脅Raymond:「唔簽紙不如同番你老婆一齊!」Sarika在電話中想了一會說:「er...都係(有o氹),所以我冇理。至於佢哋所有detail ,我就冇問,唔想特別講或comment,同老公分開之後,我唔會理、唔參與、唔過問佢嘅感情事。」



Sarika承認與姚子羚是認識,但不是深交,她說:「係朋友同朋友間認識,問番佢哋,識佢時純朋友同朋友,不太friend。」追問是分居前還是分居後認識,Sarika沒有正面回答。

相關新聞:【狗仔出更】姚子羚日夜忙拍劇 男友Raymond一支公dry爆四圍蒲



問到分手是否很傷心?Sarika說﹕「我哋拍拖4年,結婚至分居6年,一齊都10年。我哋一齊有層樓、有貓,分開後都有好多事要處理,所以係有聯絡。但最唔開心時候都過咗,現在我係單身,好開心簽咗棋人,阿Bob好錫我,又喺ViuTV做節目,現在都係專注工作,我好感恩好多人支持我,我都會堅強。」



據了解,姚子羚與Raymond於去年7、8月開始拍拖,子羚亦承認二人拍拖半年至8個月,但未有透露實際是幾時分手。但Sarika則至今年1月才正式辦妥離婚手續,所以子羚與Raymond拍拖時,仍未搞清與Sarika關係。而Raymond的facebook頭像亦一直用他與Sarika和貓貓的合照,直至今日才轉用一隻黑貓,似乎之前一直對Sarika未死心。







【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



Raymond的fb頭像一直都是與Sarika和貓貓。(facebook截圖) Raymond的fb頭像一直都是與Sarika和貓貓。(facebook截圖)
今日換上一隻黑貓(facebook截圖)

今日換上一隻黑貓(facebook截圖)
子羚與Raymond拍拖8個月,其間仍未正式與Sarika離婚。(讀者提供)

子羚與Raymond拍拖8個月,其間仍未正式與Sarika離婚。(讀者提供)
Sarika與Raymond一齊10年,她說最不開心日子已過去。(讀者提供)

Sarika與Raymond一齊10年,她說最不開心日子已過去。(讀者提供)
Sarika稱與姚子羚相識,但不算是熟朋友。(讀者提供)

Sarika稱與姚子羚相識,但不算是熟朋友。(讀者提供)

鍾意就快D Share啦!