掃呢頁CODE去手機

2019年5月3日 星期五

【老公係Rubber band阿正】前亞姐尚羚出完靚聲碟 再主持爵士樂音樂會 __,RubberBand成員,亞姐,亞洲小姐,阿正,馮庭正,

【老公係Rubberband阿正】前亞姐尚羚出完靚聲碟再主持爵士樂音樂會21分鐘前前亞姐尚羚,得老公Rubberband結他手阿正支持,早前終於推出靚 ...


  • 【老公係Rubber band阿正】前亞姐尚羚出完靚聲碟 再主持爵士樂音樂會
  • 21分鐘前






前亞姐尚羚,得老公Rubber band結他手阿正支持,早前終於推出靚聲碟,喜歡唱jazz的她。日前,她獲爵士樂馬拉松2019邀請,擔任司儀,跟殿堂級爵士結他手拍擋。

「首次擔任大型音樂節目活動,我真係好緊張,之前有好多JOB都推咗唔做,等自己有最好狀態去做呢個音樂會。今次見識到好多一流嘅世界歌手演出,好多火花,好似第一隊開場,就係由雷柏熹(知名鋼琴手)同本地嘅RubberBand。而包以正做主持,大家睇佢表演結他咁耐,反而冇乜聽佢把聲,今次就聽到佢把聲,好特別。」

尚羚籌備三年的靚聲爵士碟早前推出,反應不錯,她現正努力籌備第二張,她說:「我呢幾年經常飛去第二度上堂同觀摩人哋嘅演出,學咗好多關於爵士樂嘅知識,第二張唱片,我嘅信心更加大。」有聽過的朋友,更邀請她到日本、歐洲等地方演出,令她大開眼界。


鍾意就快D Share啦!