掃呢頁CODE去手機

2019年5月14日 星期二

休假期間做凍卵手術 蔡卓妍:再唔生生唔出喇 __,蔡卓妍,阿Sa,

休假期間做凍卵手術蔡卓妍:再唔生生唔出喇24分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入蔡卓妍今天出席公開會,表示明天就是Twins出道18 ...


  • 休假期間做凍卵手術 蔡卓妍:再唔生生唔出喇
  • 24分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


蔡卓妍今天出席公開會,表示明天就是Twins出道18週年紀念日,所以她已約好阿嬌鍾欣潼去日本玩,是次活動結束後便趕往機場:「約咗阿嬌去日本二人世界,飲飲食食咁樣。」原來阿嬌老公為她們訂了一間豪華酒店房間當作禮物,阿Sa笑言:「其實去日本又唔會一直stay喺酒店,早知道就叫佢送其他更貴重嘅禮物。」。

正值休假中的阿Sa表示自己日前做了凍卵手術,她坦言自己卵子的數量充足,但還是想再做一次以防萬一,而手術亦很成功。「可以存十年,咁我諗十年後我都四十幾啦,再唔生就真係生唔出喇。」阿Sa說。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任atnextsub@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!