掃呢頁CODE去手機

2019年5月19日 星期日

【新歡前妻身材惹火】Sarika愛騷翹臀 姚子羚個股輸晒 __,姚子羚,翹臀,

【新歡前妻身材惹火】Sarika愛騷翹臀姚子羚個股輸晒38分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入想搵真愛的姚子羚,秘戀曾是Dragon ...


  • 【新歡前妻身材惹火】Sarika愛騷翹臀 姚子羚個股輸晒
  • 38分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


想搵真愛的姚子羚,秘戀曾是Dragon i楊其龍舊拍檔之一的Raymond Young,不過搞夜場又有幾多個用情專一。

Raymond同任職模特兒及司儀的中印索女,阿Bob公司旗下藝人Sarika(蔡宛珊)婚後幾年,有指秘藏圈外二奶,16年同老婆分居,之後拖住阿二追姚子羚。

阿二係圈外人,姿色如何未揭盎。不過同佢據聞就快辦妥離婚的前妻Sarika,同姚子羚一樣都係靠樣搵食嘅靚女藝人。Sarika身材更勝姚子羚,不時在ig晒惹火三圍,翹臂亦好吸睛,相比下姚子羚身材就差一截。不過聞說Raymond同姚子羚一樣,都係愛狗之人。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!