掃呢頁CODE去手機

2019年5月2日 星期四

【親自認錯!】杜汶澤直播向程美段道歉:金盆洗X,以後唔X人 __,杜汶澤,程美段,

 阿澤這次真的親自道歉(網上圖片)
杜汶澤的網台「杜汶澤喱騷」,日前鬧出勞資糾紛,有份參演節目《為何深夜總是餓》演出的程美段因收不到演出費,向傳媒爆料稱疑被拖糧,遭阿澤在facebook ...


杜汶澤的網台「杜汶澤喱騷」,日前鬧出勞資糾紛,有份參演節目《為何深夜總是餓》演出的程美段因收不到演出費,向傳媒爆料稱疑被拖糧,遭阿澤在facebook公開點名揶揄(新聞連結: https://bit.ly/2IZrJ1W )。



事件及後變成雙方各執一詞,最後程美段公開與製作人員之間的WhatsApp對話錄音,證自己「清白」(新聞連結: https://bit.ly/2J4BYSw ),結果「喱騷」在官方facebook專頁發道歉聲明認行政失當(新聞連結: https://bit.ly/2VD6byO ),阿澤另在自己的fb中公開撐事件中有失誤的幕後工作人員(新聞連結: https://bit.ly/2ZNhGmH )。



可是,仍有不少網民對阿澤的言行感不滿,阿澤今晚10時在「喱騷」fb親身道歉,其妻田蕊妮仍有到現場支持,更同步用手機上fb睇直播。節目開始前,阿澤就先發言:「我自細覺個世界唔公平,想成為英雄,為民請命,發現自己把口幾叻,特別X人嗰時,發現X人都可以做英雄,XX吓開始慣咗,開始好鍾意X人,係又X唔係又X,識又X唔識又X,用把口啫老婆,唔好誤會。有時X啱人,有時X錯人,今日我鄭重向程美段小姐道歉,話你博見報,對唔住。我公司應承咗1星期畀錢,但3個月先畀,對唔住。叫人小心你、唔好用你係我唔啱,對唔住。對你所有嘅指控,對唔住。我對一生所有X過嘅人,我都同你講對唔住,除咗中國共產黨。今日我喺關二哥面前發誓,以後唔X人,古有金盆o浪口,今有金盆洗X,以後唔X人。」其間阿澤在道歉時,每一個「對唔住」也有鞠躬,可見誠意十足。







《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



阿澤這次真的親自道歉(網上圖片) 阿田都有上fb看直播。(網上截圖) 阿田都有上fb看直播。(網上截圖)
阿田更有到場支持老公。(網上截圖)

阿田更有到場支持老公。(網上截圖)
不少網民留言給阿澤。(網上截圖)

不少網民留言給阿澤。(網上截圖)

鍾意就快D Share啦!