掃呢頁CODE去手機

2019年6月3日 星期一

【爆大鑊〡張子強頭馬出冊】鎖在小木箱10日 郭炳湘靠紅顏奔波救人 :畀足錢我哋點會虐待佢(完整版) __,張子強,郭炳湘,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入1998年12月6日,大賊張子強在內地被捕遭槍決。當年與張子強一起策劃綁架李澤鉅、郭炳湘的劉鼎勳,則被 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


1998年12月6日,大賊張子強在內地被捕遭槍決。當年與張子強一起策劃綁架李澤鉅、郭炳湘的劉鼎勳,則被判無期徒刑,因在監獄行為良好,於2015年4月16日被釋放。今日,劉鼎勳接受老友陳慎芝訪問,講述當年做案經過。

陳:我想問一個問題,你同張子強點樣認識

劉:最早時,因為佢鍾意車,亦都玩車,而我有個細佬喺賽車界有啲名,攞咗好多獎項,於是因為車而結緣認識,佢就成日嚟幫襯,之前都認識佢,但當時仲未就熟絡,直至佢經常嚟餐廳時就變得好熟絡。

陳:點解會泊埋去做呢單嘢?

劉:佢係一個智慧好高既人,每一部分都想搵最TOP嘅人。我誠信好,唔會見利忘義,所以就負責錢銀方面。

陳:張子強點解會鎖定十大富豪?

劉;首先佢個人唔會做濕碎嘢,一啲零零碎碎嘅嘢佢唔會做,佢覺得無價值,唔需要做啲咁嘅嘢。第二,佢最重點係因為譬如陳生你咁樣,我攞咗你件西裝,裡面仲有衫著,對你嘅損害唔係咁大。當然佢同你剛才講嘅富豪唔係有咩仇恨,不過佢自己內心覺得,對佢嚟講仲承受得起。

陳:當年你綁咗李生個仔,我想問,有冇虐待過佢?

劉:無,因為當時李生好大度,你咁好,我哋都會好好,佢真係做大事嘅人,好有誠信,我哋收咗錢,仲點會虐待佢?

陳:綁架咗李生個仔,收埋喺邊?點解唔報警?

劉:喺新界一個好隱蔽嘅地方,當時李生唔係明報警,會影響到佢嘅生意,包括公司所有業務。第二樣係我個人估計嘅,十億三千八百萬對於佢哋嚟講唔係天文數字,對佢嚟講係大數字,但不致於天文數字。

陳:當年綁架郭生,佢太太出嚟傾嘅時候討價還價,令你哋好唔開心,你哋好似有虐待佢喎?

劉:當時佢係一而再咁拖拖拉拉,正常情況下,我哋梗係要畀番啲適當壓力對方,不過都係輕輕咁錫啫,唔係好嚴重嘅。

有指當時郭炳湘被鎖在小木箱10日,飲食和大小二便都要在木箱內解決,事後有指郭炳湘患上創傷後遺症。

陳:我知道郭生嘅紅顏知己出嚟同你傾偈,叫你哋唔好虐待郭生?

劉:佢既然肯出嚟傾,畀足錢,我哋點會虐待佢,我哋目的都係搵錢啫,既然錢已經到手,我哋仲點會搞佢呢?

郭炳湘雖然未有離婚,但跟紅顏知己唐錦馨一直交往,有指老婆李天穎一直獲郭老太力挺,定下針對唐錦馨既十一條家規,禁止唐錦馨踏足新地和大宅,甚至阻止她插手新地一切的生意業務。

去年10月,郭炳湘離世,有指紅顏知己唐錦馨,在郭炳湘入院後一直未獲准探望,未能見最後一面。

陳:張子強成功將郭生同李生個仔綁架,點解仲唔收手?

劉:佢重覆講,佢覺得呢啲人咁有錢,攞佢哋一小部分唔會係咁大傷害,加上佢咁多行為都無流過一滴血,佢好有信心、好有計劃,做得好完美。另外佢個人心態,形容自己等於一位攀山者,希望每一次都去到一個高峰,再者,做完之後都係重複,佢無傷過任何人,無流過血,而對呢啲人嘅損失唔係咁大,佢哋仲承受得起。我都同佢講笑,你呢個攀山者想爬到去邊個山頭?佢話都已經無得再去,所以佢唔會不斷咁繼續落去,但佢仲未停,可能或者再攀多一次山。

陳:以我所知,喺澳門某富豪你哋已經鎖咗做目標,但最後點解無成功做到呢?

劉:做呢啲事唔能夠咁倉促,我哋會好好部署,會有人去踩線,即係去攞點。但係去攞嘅人畀巡街嘅軍隊警員登記身份證,但係我哋意識到唔係登記咁簡單,因為啲人唔喺嗰度住,唔係嗰度工作,又無朋友住喺度,嗰啲係高尚地方,咁點會出現呢?古惑仔術語講句,聞到味,所以我哋擱置咗。

陳:除咗綁架之外,仲有冇做過其他嘢?

劉:我諗我哋做嘅嘢已經算好大,無理由從大事做番轉頭。

陳:李生個仔件事,葉繼歡原本有份,點解唔見到佢呢?

劉:呢個係最佳組合,喺當時社會同江湖上嚟講,但臨行動前一晚,佢哋偷渡上碼頭時,被兩名巡警截查,因為佢哋唔可以被警方查身份證,所有人即時掹槍指住兩位警察,當時已經將警察繳械。但為咗一念之仁,當時放咗佢哋走,當時張子強葉繼歡都話畀佢哋走啦,佢哋只係打份工啫,已經繳械,對自己無威脅,所以就畀佢哋離開。

陳:即係張子強在場?

劉:在場。

陳:呢個從來無人知,我而家先知道。

劉:點知兩個警察返轉頭執返支槍喺好遠距離開槍,葉繼歡中槍被捕,所以就參與唔到事件。

陳:我想知道軍火同炸藥點樣運嚟?

劉:一部分喺大陸,就係呢單案作第三被告,佢負責運啲槍枝,搵子彈催淚彈,其他嗰啲微衝、 AK、 嗰樽炸藥就係我同其他人傾番嚟。

陳:我知道當時炸藥數量有好多。

劉:我哋要求一噸,但嚟咗八百幾公斤,都接近一噸。

陳:有八百公斤炸藥,二千支雷管。你哋係咪諗住去救葉繼歡?

劉:呢啲最基本嘢一定要準備好,係必時之需,唔通買返嚟玩咩,攞嚟燒煙花咩。當然係有大計劃啦,你話係咪救葉繼歡呢,就唔係咁方便講喇,呢啲事已經過去咗。

獄中17年,現年68歲的劉鼎勳自言為所做一切,感到十分後悔。

陳:如果張子強同埋你,而家仲係逍遙法外,你有咩睇法?

劉:我睇都唔可能,尤其而家科技愈嚟愈發達,法治愈嚟愈透明,唔好話咁大件事,就算犯咗小案件而家都走唔甩。所以我喺順便呼籲一下,嚟緊的青年人,我哋下一代,希望佢哋珍惜而家我哋喺法治安全既地方生活,要奉公守法。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!